Köpa spel till ps5 via kinguin/liknande

Permalänk

Köpa spel till ps5 via kinguin/liknande

Hej, säkert en väldigt vanlig fråga men lyckades inte hitta någon bra information så frågar er istället. Jag tänkte köpa god of war ragnarök och hittade då denna specifikt https://www.kinguin.net/category/137684/god-of-war-ragnaroek-... där kostar det 630kr motsvarande 850kr på ps store.
Jag har handlat på kinguin innan och det har funkat jättebra men då bara till PC där jag fått en kod som jag kunnat lägga till på mitt egna konto.
Så jag undrar, är det samma på Playstation bara så man inte får något annat konto jag måste logga in på eller liknande för det vill jag inte ha.

Har ni någon erfarenhet angående det eller något annat tips för att köpa billigare ps5 spel?
Tack på förhand.

Permalänk

Står ju CDkey i produktens namn.

Key activation guide beskriver också att du löser in en kod på ditt konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggezagge:

Hej, säkert en väldigt vanlig fråga men lyckades inte hitta någon bra information så frågar er istället. Jag tänkte köpa god of war ragnarök och hittade då denna specifikt https://www.kinguin.net/category/137684/god-of-war-ragnaroek-... där kostar det 630kr motsvarande 850kr på ps store.
Jag har handlat på kinguin innan och det har funkat jättebra men då bara till PC där jag fått en kod som jag kunnat lägga till på mitt egna konto.
Så jag undrar, är det samma på Playstation bara så man inte får något annat konto jag måste logga in på eller liknande för det vill jag inte ha.

Har ni någon erfarenhet angående det eller något annat tips för att köpa billigare ps5 spel?
Tack på förhand.

Scrolla ner så finner du en text för hur du aktiverar det du köper på Kinguin.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Skrivet av Hartassen:

Står ju CDkey i produktens namn.

Key activation guide beskriver också att du löser in en kod på ditt konto.

Såg det, visste inte riktigt om jag vågade lita på det bara men har ju bara haft bra erfarenhet av dom tidigare så

Permalänk

Fungerade hur bra som helst i alla fall och med en rabattkod så slutade det på 570kr så tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Har du cd läsaren på din PS5 så hadde jag letat begagnat.
Kanske till nästa gång

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.