MustClockers - Del 1: The Final Mustening

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

MustClockers - Del 1: The Final Mustening

The Must must go on, som man säger. Innan Noelia lämnade SweClockers hann vi med att köra en sista läskprovning och i julens anda vankas det julmust samt chanukkamust. Stay tuned för del två där vi dricker - håll i hatten - mer MUST!

Permalänk
Medlem

Detta med plural av "must"... Jag vill nog ha det till "muster".

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Kul att det blev en sista! Blev osäker på om det hanns med.

Permalänk
Medlem

Its a must!

Permalänk
Medlem

muster /mŭs′tər/
intransitive verb

To call (troops) together, as for inspection. To cause to come together; gather.
"Bring all the volunteers you can muster."
To bring into existence or readiness; summon up: synonym: call.
"mustering up her strength for the ordeal."
Similar: call To assemble or gather.
"mustering for inspection."

noun

A gathering, especially of troops, for service, inspection, review, or roll call. The persons assembled for such a gathering. A muster roll. A gathering or collection.
"a muster of business leaders at a luncheon."

The American Heritage® Dictionary of the English Language, 5th Edition • More at Wordnik

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Om jag inte missminner mig så finns det ännu äckligare must i kylskåpet på jobbet, som nu hunnit bli 1-2 års lagrade, för ingen vill dricka dem.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dunde:

Its a must!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av jreklund:

Om jag inte missminner mig så finns det ännu äckligare must i kylskåpet på jobbet, som nu hunnit bli 1-2 års lagrade, för ingen vill dricka dem.

Extra lagrad = extra ljuvlig (jävlig)!

Permalänk
Medlem

Yes! Hoppas nån annan axlar det här när Noelia är borta. Alternativt byter lite koncept. Rolig grej helt enkelt.
(Kanske svarades i videon, det får jag se nu)

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Detta med plural av "must"... Jag vill nog ha det till "muster".

Muster är rätt
https://sv.wiktionary.org/wiki/must

Permalänk
Medlem

Jag har någon konstig witcher-3-dricka hemma i kylen, kanske får bli en resa till storstaden snart?

Mycket mysigt med video! Det saknas!

Permalänk
Musikälskare

Must have must

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Fint avslut ändå!

Permalänk
Medlem

Muljust.
Christmas must.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Har Noelia slutat?!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KplSteiner:

Har Noelia slutat?!

Jepp.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1703950-noelia-slutar-...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Mörkbrun produkt!

Drack Hammars Julmust till lunch men den var rätt sliskig.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Finns bara en vinnare, har inte kollat videon om den är med eller ej. Men...Zeunerts.
Vart frälst av den när min kompis introducerade den för mig. Går inte tillbaka till nåt annat.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Blev lite sidospår, så jag tar mig friheten och bryter ut inläggen i en separat tråd.