Permalänk
Medlem

Asus Tuf Gaming B650 plu wifi

Köpt ett moderkort på Inet och installerat enligt instruktionerna. Visar sig att en pinne är böjd. Dom hävdar att jag gjort det. Bios startar när man har ett ddr5 minne instoppat enligt Inet men inte med 2st. Garantin gäller ej moderkortssockeln Undrar om någon är intresserad av att köpa det. Inköpt 2023-12-28 kvitto finns.
Kostar idag 2690 kr på Inet. Kom med bud.
Bor i Vellinge ,Skåne. Inskö

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr Önskemål: bild på böjd pinne och sockeln.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Har de "bevis" på att det är du som gjort det? Det är upp till butiken att bevisa annars kan de ej neka reklamation oavsett vad deras garanti täcker.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

// i5 12400F, Gigabyte RX 6800, 2TB Kingston NV2 SSD, 32GB RAM, Lian Li 205M Mesh, 750W Seasonic PSU

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Jag skulle också gärna se en bild

Visa signatur

amd fx 8350 4.8ghz, crosshair v formula, neutron 120 gtx, amd 6870 x2, corsair 850tx, patriotviper extrem 8 gb, corsair h80i

Permalänk
Medlem
Skrivet av damwet55:

Köpt ett moderkort på Inet och installerat enligt instruktionerna. Visar sig att en pinne är böjd. Dom hävdar att jag gjort det. Bios startar när man har ett ddr5 minne instoppat enligt Inet men inte med 2st. Garantin gäller ej moderkortssockeln Undrar om någon är intresserad av att köpa det. Inköpt 2023-12-28 kvitto finns.
Kostar idag 2690 kr på Inet. Kom med bud.
Bor i Vellinge ,Skåne. Inskö

Läs hela annonsen här

Nu är det väl så här att för garantin kan man visst ställa upp vissa krav men detta måste ju vara en reklamation och inte ett garantiärende.

Vid en reklamation så snart måste ju säljaren kunna bevisa att felet inte är ursprungligt.

Jag hade en liknande affär med Amazon för typ 1,5-2 år sedan, tydlig skada på CPU sockeln, skyddet var felmonterat, från fabriken?
Inga större problem att få igenom en reklamation, så stå på dig.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr inklusive frakt. (typ 800+frakt)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Alternativt 800kr och hämtar, läste inte att det var i Vellinge

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Alternativt 800kr och hämtar, läste inte att det var i Vellinge

Är du fortfarande intresserad av att köpa moderkortet