Helt Passivt Chassi, äldre HTPC

Permalänk

Helt Passivt Chassi, äldre HTPC

Äldre HTPC med Hfx chassi med rejäla kylflänsar på sidorna så att allt kan köras passivt. Just nu sitter det ett GTX560 med fläkt i för mitt tidigare grafikkort gav upp, men det hänger med prylar för att "koppla in" det mot chassit. Sitter en Blu-Rayspelare i för att kunna köra alla typer av diskmedia och upplever själv att det är det enda sättet att smidigt köra regionsfritt till ett rimligt pris om man har AnyDVD.

Spec:
Intel Core2Duo (Tror det är E8400)
4 GB Ram DDR2 PC2-8500
120 GB SSD
Nvidia GTX 560
Seasonic passivt modulärt nätagg

Jag har aldrig upplevt några prestandaproblem med 1080p, men klarar nog inte 4k i någon större utsträckning. Det är chassit, blu-rayspelaren och nätagget som är speciellt här. Det andra är verkligen föråldrat.

Hämtas helst för det är riktigt tungt så frakt blir nog dyrt. Kan lösa frakt om någon vill ha.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 300 kr Hämtas
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Plockade ihop och vägde i låda och paketet blir ca 23 kg. Så postnord går bort i det läget, men Schenker hanterar det. Med låddimensionerna som är så kostar det 217 kr om jag skickade paketet till Kalmar som exempel (blir lite olika priser beroende vart det skickas). Så har ni en aning om vad frakten går på.

Tänker att jag avslutar auktionen på onsdag.

Permalänk

700 SEK & frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk

Twilighter ligger först just nu. Stänger 19:00.

Permalänk

Annonsen är avslutad