Vinn nätagg från Seasonic

"Beckomberga gymnastik" Reklamfilm? Sökes :)

Permalänk
Medlem

"Beckomberga gymnastik" Reklamfilm? Sökes :)

Åkte förbi Beckomberga gymnastik och simhall och ett minne som måste vara närmare 20 år gammalt studsade upp i mitt huvud.
Jag minns det som en reklamfilm, två killar pratar och den ena har en tröja där det står "Beckomberga gymnastik".
Han säger något i stil med att det var ett punkband som var känt för att dom slaktade rävar eller andra djur.
Har googlat otaliga versioner av "beckomberga gymnastik" + Punkband + Reklamfilm osv.

Någon som har ett hum om vad mitt konstiga minne kan komma ifrån?
Börjar tro att det stod något annat på tröjan och att mitt minne om att det hade med
Beckomberga att göra bara är en miss som trollar mitt minne

Permalänk
Medlem

Haha...
Minns oxå reklamen om det nu var reklam och vill minnas att tröjan var svart med vit text.
Har ingen aning om vad det kommer ifrån dock..

Permalänk
Medlem
Skrivet av lmoberg:

Haha...
Minns oxå reklamen om det nu var reklam och vill minnas att tröjan var svart med vit text.
Har ingen aning om vad det kommer ifrån dock..

Tack för att du delar med dig
Det betyder att det inte bara var en skum feberdröm jag minns.

Permalänk
Medlem

Var det på TV? (TV4) Hör av dig till deras informationsavdelning och be dem nysta lite åt dig. Om det var på bio så kanske Stockholms stadsmuseum kan guida dig rätt. Annars prova på Kungliga Biblioteket i Humlegården, de bör ha ett pliktexemplar av allt som sänts i ethern.

Permalänk
Medlem

Jag tror att det är ifrån trailern till ett matlagningprogtam på TV4 som hette Superklasse, med Sebastian Hedin och Jens Sjögren.

Är iallafall rätt säker på att Jens Sjögren (en av programledarna) hade en sådan t-shirt på sig i något TV-program. (Det kan ha varit något annat program, men det stämmer bäst in med under vilken tidsperiod jag minns att det är ifrån)

Försökte leta upp något klipp, men det verkar inte finnas så mycket av det på YouTube iallafall.

Edit: Borde vara från detta avsnitt:
YouTube: Superklassé besöker Karolin o Magnus i Linköping.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JHPadu:

Jag tror att det är ifrån trailern till ett matlagningprogtam på TV4 som hette Superklasse, med Sebastian Hedin och Jens Sjögren.

Är iallafall rätt säker på att Jens Sjögren (en av programledarna) hade en sådan t-shirt på sig i något TV-program. (Det kan ha varit något annat program, men det stämmer bäst in med under vilken tidsperiod jag minns att det är ifrån)

Försökte leta upp något klipp, men det verkar inte finnas så mycket av det på YouTube iallafall.

Edit: Borde vara från detta avsnitt:
YouTube: Superklassé besöker Karolin o Magnus i Linköping.

Sent svar men TACK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

Sent svar men TACK!

Så lite så