Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk

Tack för all hjälp! Förstår att det inte direkt är lätt när jag inte ens hade koll på vad för dator jag hade eller att den hade en SSD. x]

Jag har uppdaterat min gamla dator till windows 10 och nu fungerar den faktiskt bättre. Plus att det enda spel jag var otroligt ledsen över att inte kunna spela fungerar igen då det krävde win 10 men inte har särskilt höga krav på resten av datorn (är ett väldigt chill spel). Så jag känner att jag väntar med nya datorn tills min lillebror som kan sånt här kommer hem till stan och kan peta i den. Jag skulle bli så arg på mig själv om jag är där med mina feta fingrar och råkar ta sönder nåt som innan fungerade felfritt för jag är verkligen inte särskilt tekniskt lagd. Men jag har såklart kvar tråden i åtanke ifall jag behöver den igen. Worst case scenario är väl att jag måste försöka spara ihop till nytt nätaggregat och se om det var felet.

Visa signatur

"I know I'm guilty of something, but punishment hardly ever suits the victims of a crime."

Permalänk
Medlem

kolla så att startknappen på datorn inte stannar inne när du har tryckt på den.
det kan hända att det kommer in smuts runt knappen om man har katt t.ex ( det hände mej) då blir den svårstartad

Permalänk
Skrivet av hyperbol:

kolla så att startknappen på datorn inte stannar inne när du har tryckt på den.
det kan hända att det kommer in smuts runt knappen om man har katt t.ex ( det hände mej) då blir den svårstartad

Inte en dum tanke eftersom jag har katt men tyvärr icke. x]

Visa signatur

"I know I'm guilty of something, but punishment hardly ever suits the victims of a crime."