Rösta fram t-shirt till communityt!

Diverse tangentbord och fläktar

Permalänk

Diverse tangentbord och fläktar

Hej!

Säljer av lite tangentbord som inte används mer.

Ducky - One 3 Daybreak MX Blue SF 65%

500:- eller bud. Medföljer inte kabel men det är en vanlig USB-c.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ducky - One 3 Aura White TKL Cherry Silent Red

1000:- eller bud. Kommer med USB-c men från ett Iquinix då jag inte hittar original men funkar lika bra

---------------------------------------------------------------------------------------------

Asus Rog Strix Scope Deluxe Nx Red

300:- eller bud.

Corsair K70 PRO RGB Optical-Mechanical OPX Optical - Vit

700:- eller bud. Kommer med 2 Corsair PBT Double shot PRO rosa, gröna och originalknapparna som ligger blandat i lådorna.

Corsair AF120 RGB Slim White 120m

170:- styck eller 900:- för alla 6. Ligger i originalkartong och är oanvända då de var till ett bygge som aldrig blev av. Kvitto finns från ProShop.

Kan skickas mot att köparen betalar frakt eller hämtas i Helsingborg. Finns inga kvitton eller originalkartonger på tangentborden men de är köpta på inet och jag har ordernummer på allt så skulle nått gå sönder så kan det säkert ordnas fram

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400kr + frakt för k70

Permalänk
Medlem

800+ frakt för ducky aura

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz 32GB | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Ducky Aura MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Medlem

500 ducky daybreak

Permalänk
Skrivet av Abbas khalidy:

400kr + frakt för k70

Skrivet av kawkstege:

Skrivet av gabb111:

500 ducky daybreak

Noterat!

Tack för buden!

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna ditt Corsair K70 för 700kr + frakt

Permalänk

Kör annonsen till runt 20-21 ikväll så skickar jag PM till alla som visat intresse här i tråden

Permalänk
Skrivet av kawkstege:

Skrivet av gabb111:

500 ducky daybreak

Skrivet av Archros:

Jag köper gärna ditt Corsair K70 för 700kr + frakt

Ni har PM

Permalänk

Annonsen är avslutad