Problem när jag lirar CS

Permalänk
Medlem

Problem när jag lirar CS

problemet började för 1 vecka sedan.
när jag spelar så "fryser" sig spelet, kan inte röra mig (i spelet), ljudet blir helt knas, kan inte använda tangentbord elller mus, det varar alltifrån 10 till 30 sekunder, sen funkar det fint.... ett tag sen börjar det igen.
Enda modem lampan som blinkar är Status, dom andra bara lyser när problemet inträffar
Någon som känner igen problemet?

Jag har en amd 1200 256ram minne, gf2 kort, telia som leverantör

Permalänk

precis så är mitt med! det fryser, ljudet typ stannar fast låter ändå på den tonen när det frös typ.
skillnaden är att mitt inte hackar igång igen efter 10-30 sekunder, jag får starta om burken istället..
om du hittar nån lösning så skrik Heybabberibba, så jag hör...

Permalänk
Medlem

så händer med mitt ljud också.
jag lirade lite nyss, 10 min kanske, då helt plötsligt poppade en ruta fram : Microsoft Visual C++ Runtime Error Cstrike.exe Abnormal Program Termination

Någon som vet vad detta betyder?

Permalänk
Medlem

Du har tittat så du ej har virus?

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem

mm, hade ms.blaster, men det är borta nu

Permalänk
Medlem

har du testat att avinstallera spelet? det verkar ju vara spelet som är problemet ?

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

har precis avinstallerat och lagt in det igen, men det hjälpte inte

Permalänk
Medlem

Uppdatera drivrutiner och windows kansk. Stäng av de programmen som lirar i bakgrunden.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

hjälpte inte....

Permalänk
Medlem

Värmeproblem? Klockat?

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Avstängd

varfor ska vi inte hjälpa hmm....
gå in på utforskarn och gå in på half life sen ctrike sen tar du bort hela mapen ctrike sedan installerar du om cs testa d

Visa signatur

Counter-strike lirare:P

Permalänk
Medlem

hade samma problem, har uppgraderat compen från tnt2 och 800mhz till 2200+ och geforce4 64mb, funkra fint för mig.

Vilket OS är det?
Winxp=funkar fint för mig.

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

så blir mitt med ibland, när jag har speedhack på

Permalänk
Medlem
Permalänk

Om du har modem är det väll därför du får ping toppar kolla om du har typ 2000 i ping när skiten låser sig!

Permalänk
Medlem

kan bli så när man clockar graffet för mycket oxå
i alla fall i ut2k3 har inte hänt en i cs men det går vell
o få så där med

Visa signatur

l|l|lllll|lll||lll|lll|
²¹°¹³²° ¹²¹³² °¹²

Permalänk

Jag har tangentbord och mus i samma märke (ms) . Installerade båda programmen som földe med till både mus och t-bordet. Sedan märke jag samma problem som du hade.
så jag testade att ta bort det ena programmet till t-bordet sedan försvann det.(tror dom stör varandra på nåt konstigt sätt) . Kanske det som är ditt problem.