Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Köpes: 4090

Är på jakt efter ett 4090. Har du med vattenblock på är det ett plus men inget jag inte kan lösa på egen hand.
Jag kan hämta inom rimligt bilavstånd från Göteborg, annars får det bli frakt som jag såklart står för.
PMa modell och pris om du är sugen på att sälja.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Hej
Jag har ett Asus 4090 tuf jag ev ska sälja.
Såg igår att 4090 gick för 24000 på Tradera men jag kan lägga mig några tusenlapp under det om jag bestämmer mig för att sälja.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

Hej
Jag har ett Asus 4090 tuf jag ev ska sälja.
Såg igår att 4090 gick för 24000 på Tradera men jag kan lägga mig några tusenlapp under det om jag bestämmer mig för att sälja.

Mvh

4090 TUF gick i December för 16500kr. Över 20' för TUF är jag tvek på.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dreas89:

4090 TUF gick i December för 16500kr. Över 20' för TUF är jag tvek på.

@Dreas89
Igår va det något kort som avslutade på 24000

https://www.tradera.com/search?q=Rtx%204090&sortBy=TimeLeft

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

Nu är det ganska uppenbart att det är fakebud i sann tradera anda för att få upp budgivningen. Tittar du på personerna som lägger de höga buden så har de oftast 0 eller 1 referens.
Det finns ingen vettig människa som betalar nypris, eller i detta fallet mer än nypris, för 2 år gamla grafikkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

Jag tror det är mer slump än regel att det blir så högt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Blub:

Nu är det ganska uppenbart att det är fakebud i sann tradera anda för att få upp budgivningen. Tittar du på personerna som lägger de höga buden så har de oftast 0 eller 1 referens.
Det finns ingen vettig människa som betalar nypris, eller i detta fallet mer än nypris, för 2 år gamla grafikkort.

@Blub

Priserna har stigit kraftigt under gårdagen på 4000 serien då 5000 serien inte gav så hög prestanda ökning och dålig tillgänglighet samt väldigt högt pris.

Vi får nog se väldigt höga priser på 4080/4090 kort

Permalänk

Inga problem jag säljer asus Strix 4090 normalt pris 18.000 kr 😀😀😀 ingen här på swec ska behöva ge mer en något är värt.

Permalänk
Medlem

Köpt kort av Henrikturesson. Avslutar annonsen

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad