Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Quackshot.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Quackshot.

Hehe helt rätt, var lättare än jag trodde 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Ah just det, kan även vara portrait of ruin då det är samma modell så omöjligt avgöra vilket

Sorry för sent svar. Men ja det var portrait jag hade i åtanke och tobbe inte på att de hade använt samma modell.

Permalänk
Medlem

Då kör vi nästa:

Bilden är beskuren för att det inte ska vara för uppenbart.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Hmm e det Streets of Rage 3?

Visa signatur

Ryzen R9 5900X | Dark Rock Pro 4 | Gigabyte Pro 3060 Ti | MSI B450 PRO CARBON AC | 32GB Corsair Vengeance LPX 3600 MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3poxx:

Hmm e det Streets of Rage 3?

Japp. Specifikt den japanska versionen då den bossen inte finns i den internationella utgåvan. Trodde det skulle vara klurigar.

Din tur!

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IoWa01:

Sorry för sent svar. Men ja det var portrait jag hade i åtanke och tobbe inte på att de hade använt samma modell.

Lärde mig av det hela att det finns markant fler castlevania spel än jag hade vetskap om

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Lärde mig av det hela att det finns markant fler castlevania spel än jag hade vetskap om

Samtliga är också värda en genomspelning då de är helt fantastiska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Då kör vi nästa:
<Uppladdad bildlänk>
Bilden är beskuren för att det inte ska vara för uppenbart.

Undrar om det är tänkt att spela på Tom of Finland, eller om det bara var en vanlig karikatyr när spelet gjordes!
Roligt iallafall

Edit: Ser att det hänger ett stort kvinnotecken runt halsen så jag antar att det inte är det förstnämnda då kanske

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Då den som har bollen verkar helt glömt av tråden så skakar jag liv i den med denna då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Då den som har bollen verkar helt glömt av tråden så skakar jag liv i den med denna då.

<Uppladdad bildlänk>

Får angry birds-vibbar.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfw:

Får angry birds-vibbar.

Fel

Permalänk
Skrivet av Nimafor:

<Uppladdad bildlänk>

Vet inte varför men tänker Super Mario 2

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

<Uppladdad bildlänk>

Paper mario?

Visa signatur

Äsch...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Vet inte varför men tänker Super Mario 2

Fel

Skrivet av NisseG91:

Paper mario?

Fel

Permalänk
Skrivet av Nimafor:

Fel

Fel

#1 <Uppladdad bildlänk>

Fable?

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Inte det heller

Permalänk
Skrivet av Nimafor:

<Uppladdad bildlänk>

Hearthstone?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flintan86:

Hearthstone?

Fel

#2 spelet var ett live service spel men är numera nedlagt

Permalänk
Medlem

#3 spelet är gjort av en av de stora drakarna

Permalänk
Permalänk
Medlem

The Mighty Quest for Epic Loot ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

The Mighty Quest for Epic Loot ?

mycket riktigt, var kul ett tag med att bygga slott med massa fällor samt invadera andras, men tröttnade då det blev ganska repetitivt samt att det var extremt mobilspelsaktigt med massa timegates

Permalänk
Medlem

Var sugen på en låt ur soundtracket som är en riktig jävla samling bangers. Men ibland måste jag posta en bild också. Säkert lite lättare men det är ju ändå fredagskväll.

Permalänk
Medlem

Ledtråd #1.

Den här låten kommer inte från samma spel, men från ett spel skapat av samma utvecklare.

https://vocaroo.com/1dF2c9DHf238

Permalänk
Medlem

Musiken gav mig lite Bastion vibbar (fast jag inte ens spelat spelet ) så kunde ju vara Supergiant software...
Men de har inget matchande spel som är tillräckligt gammalt för att platsa i tråden tror jag?
Jag gissar på Pyre iallafall, även om det nog tekniskt är för nytt

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

Var sugen på en låt ur soundtracket som är en riktig jävla samling bangers. Men ibland måste jag posta en bild också. Säkert lite lättare men det är ju ändå fredagskväll.

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av Roger W:

Musiken gav mig lite Bastion vibbar (fast jag inte ens spelat spelet ) så kunde ju vara Supergiant software...
Men de har inget matchande spel som är tillräckligt gammalt för att platsa i tråden tror jag?
Jag gissar på Pyre iallafall, även om det nog tekniskt är för nytt

Fanns ju ett spel efter bastion också som var riktigt kul...........transistor hette det så det blir min chansning.

Fast inte säker, kommer inte ihåg det som sådär färgglatt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Fanns ju ett spel efter bastion också som var riktigt kul...........transistor hette det så det blir min chansning.

Fast inte säker, kommer inte ihåg det som sådär färgglatt

Jepp, tillräckligt gammalt men tyckte inte det "matchade" stilmässigt, så gissade inte ens på det... Men jag kan ha fel
Ska bli kul att se om vi är på rätt spår alls...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Gissar på Final Fantasy XIII (13)

/Viktor