Hej!👋🏻
Blev häromdagen utkastad från min mejl av okänd anledning varpå Microsoft bad mig logga in. Jag angav då mitt lösenord och fick använda min tvåstegsverifiering för att logga in, får då upp meddelande att tjänsten eller funktionen inte fungerar för tillfället försök med annan metod, jag har ingen annan metod att ta hjälp av. Nu verkar min mejl vara låst eftersom jag försökt för många gånger med samma tillvägagångssätt. Microsoft är också helt omöjliga att få tag i och följer man deras guide hur man återställer så hamnar jag till slut i ett kontaktformulär men där det också framgår att har man tvåstegsverifiering så går det inte att använda sig av formuläret… ringer jag numret på deras hemsida svarar en automatisk röst som hänvisar till precis samma sida och formulär för återställning som jag försökt med innan.
Någon som har tips?
Jag har även försökt kontakta dem via deras chatt genom annan mejl men det står bara och tuggar och har gjort i 3 timmar nu..
Trodde ett av värdens största techbolag var bättre än så här på kundservice… bedrövligt!