Säljer min lödstation med tillbehör samt en Lamzu Atlantis gaming mus.
Lödstationen är en Quicko T12-952 som jag införskaffade för ett par år sedan. Mestadels använd till att bygga ett par tangentbord genom åren. Kommer med massa tillbehör, b.la. lödtenn i olike slag, flux, samt flertalet extra pennor och spetsar. Se bilder för detaljer på vad som följer med Notera att det är en billigare lödstation vars temperatur kan vara lite kinkig att anpassa sig ibland, därav köpte jag extra pennor med sladdar som följer med. Inga bekymmer att använda givetvis, men bra att känna till. Pris: bud från 200 kr
Lamzu musen inköptes augusti 2022, kvitto finns. Har fungerat bra, även om batteriet behöver laddas lite oftare än vad det behövdes när jag köpte den. Två extra set av musfötter medföljer sams kabel och förvaringspåse. Ibland registreras mushjulet ett rull av misstag, men inget större besvär. Pris: bud från 100 kr
Låter annonsen vara uppe över helgen, och kontaktar vinnarna på måndag. Inget exakt tidslag, så ledande buden när jag hör av mig på måndag blir de som vinner (mest för att undvika sista-minuten bud). Tack för att ni budar!