Permalänk
Medlem

Hej där tankers

Börjat spela lite wot nu igen efter en lång paus, och ser klanen man var med i, så är det väldigt lite aktivitet..
Söker en klan som är lite mer aktiv, men som inte kräver att man är online hela tiden och spela matcher etc.
Jag tycker det är kul att bidra så tex tour of duty, poäng etc.

Finns en sådan klan/grupp?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 8 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hej där tankers

Börjat spela lite wot nu igen efter en lång paus, och ser klanen man var med i, så är det väldigt lite aktivitet..
Söker en klan som är lite mer aktiv, men som inte kräver att man är online hela tiden och spela matcher etc.
Jag tycker det är kul att bidra så tex tour of duty, poäng etc.

Finns en sådan klan/grupp?

Skickar pm

Permalänk
Medlem

Halva priset på "consumables" och "equipment" 11/4-15/4.
World of Tanks 14e födelsedag med lite i övrigt med.

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/wot-14-birthday-...

En mycket bra förklaring och exempel på användningen av "Central Marker".
Börjar 8 min och 11 sek in i videon.

https://www.youtube.com/watch?v=Srzd1c4fSkQ

---

Har någon annan svårt med att MOE's för tillfället?
Jobbar med en sedan ett tag tillbaka iofs. bara för 2 märket som brukar vara där jag ligger när jag anstränger mig, men nu kan jag bara inte fixa andra på en.

Ligger väl över på dmg men var gång så kommer med en dåres envishet ett antal matcher i rad där jag knappt hinner göra något dmg alls, varit sedan jul för mig, men kämpar på Lite trist och enformigt dock att "sträcknöta".

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem

Kan inte påstå för tillfället att jag inte "suktar" efter något annat än WoT just nu avseende Tanks.
Läste för en tid sedan att de testar ny mm på server 1 på Steamforumet enligt en som har utvecklarstatus där, ingen indikation/skrivning om att det är aktivt såvitt jag sett så jag antar att det är påslaget 24/7.

Vet inte hur det ser ut för er men resultatkurvor som går i perioder om 1-2 månader är oavsett nu vinna/förlora fullständigt orimliga i utfall och drabbar även vissa tanks som också får orimliga matchresultat över tid, se till att de vissa tanks inte "sticker ut" med för bra stats? (kör på server 1)

Välj även WN8 sedan start, rimligt?
https://tomato.gg/stats/cb99-508016783/EU

Dold text

Nåväl,
Något nytt verkar finnas längre bort i spel-horizonten att kanske öda lite tid på som det verkar. Tanken/upplägget verkar inte helt dum och mycket är bekant/lånat från WoT i UI. Artilleri och shoppa OP ska de enligt utsago inte ha med, personligen så har jag inte så mycket emot artilleri i WoT idag, mer då hjulade och små blixtsnabba spaningsfordon.

Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem

Kan man äntligen se assist på 3:e parts sidor?