Permalänk
Medlem

mITX-bygge - Söker delar

Hej alla goa o glada,

Ska försöka bygga ihop en ny pjäs i Fractal Design’s Terra, mest för lite surfande och enklare gaming (WoW / League), och söker därför lite delar som kan passa!

Har ett B550-I och PSU, men resten är ännu öppet för förslag.

Har ni något i garderoberna som ni vill bli av med?
Gärna ok att skicka, eller upphämta i Malmö regionen. Men Stockholm går bra också för upphämtning.

Hälsningar,
Tom

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ryzen 3800x som jag eventuellt kan tänkas skiljas med. Ska bara hinna testa för att se om systemet jag hålt på att bygga på ett tag bootar med den nya cpun jag stoppade i.

Visa signatur

CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

Använder Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

Ryzen 3800x som jag eventuellt kan tänkas skiljas med. Ska bara hinna testa för att se om systemet jag hålt på att bygga på ett tag bootar med den nya cpun jag stoppade i.

Bara skicka ett PM när du vet

Permalänk
Medlem

Jag har ett ROG Loki SFX-L 1000W, kvittot samt originalkartong är borta men originalpåse samt alla kablar (Måste dock dubbelkolla detta innan eventuellt köp) medföljer. Har även ett oöppnat Corsair SF1000 med kvitto, även det kan skickas.

Och bud mottages på båda dessa.

Om intresse finns (om än något tidigt för min del) så har jag eventuellt en riktigt fin rigg som kommer att säljas i Maj någon gång.

Louqe Ghost R1
Noctua D15 G2 LBC med Kryosheet
9800X3D, G.Skill Flare X5 64Gb 6000Mhz CL30 som går fint med buildzoids easy timings
5080FE, Asus Rog Strix B650E-I samt någon av PSUerna ovan och några Noctua 120/140mm fläktar beroende på hur konfigurationen kommer att se ut.

Permalänk
Medlem

Hej har en itx bundle nedan om det är intressant?

Intel i5 11400 - 6c 12t + AXP-90 X47 (full copper)
Asus ROG Strix B560i
Kingston Fury 32gb 3200mhz/cl16 ddr4 ram
Samsung 980 nvme 500gb bootdisk

Permalänk
Medlem

Tja!
Har dessa komponenter liggandes efter uppgradering, om det nåt som intresserar dig. Allt är i bra skick. Wraith kylaren, som också är i bra skicka, följer med processorn.
Mvh