Diablo IV – den stora tråden

Permalänk
Medlem

Levlade upp min rogue till paragon 105 men känner inte att S8 är speciellt rolig. Claimade alla gratisgrejer, nöjer mig med det. Har äntligen fått hem Clair Obscur: Expedition 33 så det blir fint nu till helgen.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk

Tröttnat efter 3 dagar?
Jag är paragon 10* har en på 20 en på 18 och tre på 12.
Hur kul skulle det vara om seasonevent är klart innan man ens börjat säsongen?

Lite surt att jag inte nådde p300 på offseason utan bara är 298. Men det löser sig nästa säsong.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600x
32gb ram
Asus Rog Strix B550-e gaming
Asus Rog Strix RTX 2070 oc
Anycubic kobra 3 kombo

Permalänk
Medlem

Jag tänker köra vidare, eftersom jag har kul med min gubbe. Men säsongen är inget vidare alls. Märkte att jag måste döda 12 ögon under eventen och jag hade inte fått en enda trots att jag verkligen försökte de två senaste gångerna. Alltid någon som aoe dödar allt innan jag hinner fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Jag tänker köra vidare, eftersom jag har kul med min gubbe. Men säsongen är inget vidare alls. Märkte att jag måste döda 12 ögon under eventen och jag hade inte fått en enda trots att jag verkligen försökte de två senaste gångerna. Alltid någon som aoe dödar allt innan jag hinner fram.

Man klickar på ögonen, det är inget man dödar.

Först fram får klicka, så spring från andra direkt så hinner du
T.ex många hänger ju där eventet "börjar", men det är inte där man ska vara utom när bossarna spawnar. Annars ska man vara ute och springa.

Här ser du ögat du ska klicka på

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Man klickar på ögonen, det är inget man dödar.

Först fram får klicka, så spring från andra direkt så hinner du
T.ex många hänger ju där eventet "börjar", men det är inte där man ska vara utom när bossarna spawnar. Annars ska man vara ute och springa.

Här ser du ögat du ska klicka på
<Uppladdad bildlänk>

Aha, jag såg det igår och kollade inte närmare. Ska testa vara snabbare, och undvika springa dit andra är på minimap.

Permalänk
Medlem

Om du inte redan gör det så använd mounten och sprinta till nästa ställe där Belial dyker upp nästa gång. Man ser på minimap vart ögonen finns. Eller så vänta tills andra gör det

Permalänk
Medlem

Körde vidare några kvällar och är nu klar med hela Season Journey. Ger säsongen 6/10, mest för att Rogue var skoj att röja loss med och att bossarna är mer utmanande.

Visa signatur

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16

Permalänk
Medlem

Patch 2.2.1 släpps på ons 14 maj. Patchnotes är uppe:
https://news.blizzard.com/en-us/article/24196854/diablo-iv-pa...

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen btw. Det var lätt när jag fatta vad jag skulle göra. Sen hade antagligen de flesta andra gjort klart dem redan. : )

Min barbar (skinnet är black masquerade från förra säsongsspåret)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Min barbar (skinnet är black masquerade från förra säsongsspåret)

Bästa skinnet på länge! Sitter även fint på min necroflicka

Permalänk
Medlem

Lustigt, kör också med Black Masquerade (minus hatten) på min rogue.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som spelar hardcore seasonal?

Säsongen är över för min del och har en hel del att ge bort.

Permalänk
Skrivet av Donhoz:

Någon som spelar hardcore seasonal?

Säsongen är över för min del och har en hel del att ge bort.

Jodå, jag spelar endast seasonal hardcore. Tror vi är vänner på battlenet redan.

Glömde ett ord
Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600x
32gb ram
Asus Rog Strix B550-e gaming
Asus Rog Strix RTX 2070 oc
Anycubic kobra 3 kombo

Permalänk
Medlem

Min tur alltså 😫

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lellebror:

Jodå, jag spelar endast seasonal hardcore. Tror vi är vänner på battlenet redan.

Skriv till mig där, så pingar jag när jag är online. Se till att ha din stash tömd, ganska mycket skit som du kan sälja för flera ”B” 😊

Permalänk
Medlem

Diablo IV firar 2 år med ett Reliquary event. Kommer pågå till 17 juni.
https://news.blizzard.com/en-gb/article/24209999/anniversary-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Min tur alltså 😫
<Uppladdad bildlänk>

Oflytt! =/ Om jag får någon med GA PB så ska jag hojta!

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K