Nintendo Switch Online Family Membership diskussioner/dela membership med andra.

Permalänk
Medlem

Även jag är intresserad av att vara med på sonens vägnar. Har jag förstått det rätt att man då är med som en persons "familj", och betalar då via swish till denna person x kr per år? Hur mycket är det? Vad får man med detta medlemskap från Nintendo? Tack på förhand!

Edit: är gärna med f rom när switch 2 släpps, har ingen konsol idag.

Permalänk

Jag är intresserad att gå med i någon grupp om det finns plats ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av SWZ:

Även jag är intresserad av att vara med på sonens vägnar. Har jag förstått det rätt att man då är med som en persons "familj", och betalar då via swish till denna person x kr per år? Hur mycket är det? Vad får man med detta medlemskap från Nintendo? Tack på förhand!

Edit: är gärna med f rom när switch 2 släpps, har ingen konsol idag.

Detta är vad som ingår:

https://www.nintendo.com/us/online/nintendo-switch-online/exp...

och för Switch 2

https://www.nintendo.se/nyheter/vad-aer-nytt-med-nintendo-swi...

Ett medlemskap för en familj på 8 personer kostar knappt 700kr, därav ca 85kr per person för ett helt år. Familjegruppens admin bjuder in alla medlemmar via e-post och så får ni göra upp när det börjar bli dags igen hur många som vill vara kvar i gruppen.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Expertgissare

Kan tipsa om att man kan köpa 12 månaders Nintendo Switch 2 online family med expansion pack för ca 600kr via cdkeys

https://www.cdkeys.com/nintendo-switch-online-12-month-family...

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Snakey:

Jag är gärna med om det finns plats 🙂

Skrivet av htbtoma:

yes jag är med 🙂

Skrivet av Voidbolt:

Yep jag är på

PM skickade

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

1 månad kvar till release typ. Tvekade lite men lade ändå en beställning. Någon som har en plats ledig?

Permalänk
Medlem

Har läst igenom tråden och skulle det dyka upp någon ledig plats 💺 fyller jag den gärna! 😊
Tack till @Xangeon och @Edvin-89 som ordnat så bra med admnistreringen av grupperna!

Edit: Är flexibel, men vill gärna lägga om min beställning från franska Amazon till Nintendo (ca. 371 kr billigare, om jag räknat rätt, vilket iaf är 1/3 Pro controller 🎮 😂 ) och behöver ett medlemskap för att beställa.

Permalänk
Medlem

Hej tråden,

Även jag är intresserad av en plats i någon "familj". (Jag är konsollös just nu, men har en Switch 2 bokad och jag kan hoppa på tidigare om plats finnes).

Permalänk

Vet inte om det finns någon grupp med ledig plats i den här tråden men jag är också intresserad av att vara med. Jag har ett Nintendo-konto uppsatt och klart.

Permalänk
Medlem

Jag är också sugen på att bilda familj! För min del går det bra att starta medlemskapet nu eller vid release.

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad. Finns det plats i någon familj?

Visa signatur

jooo HEJ!

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med i någon "Familj" om det skulle finnas plats över? hade Nintendo Online till våran switch hemma men det gick nog ut för bra länge sen

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD, Chassi : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Spare/kontor
MOBO: MSI Z95 Gaming 5, CPU: Intel Core I5 4790K @ 4.5GHz, RAM: 4x8GBB @ 1600MHz, GPU: Sapphire RX 5700 (Flashat till XT), SSD: totalt 2TB S-ata, Chassi : Corsair 300 (Nånting), PSU: Coolermaster 750Watt, Skärm: Philips 34" Curved 100Hz

Permalänk
Skrivet av Swe.Stars:

Har läst igenom tråden och skulle det dyka upp någon ledig plats 💺 fyller jag den gärna! 😊
Tack till @Xangeon och @Edvin-89 som ordnat så bra med admnistreringen av grupperna!

Edit: Är flexibel, men vill gärna lägga om min beställning från franska Amazon till Nintendo (ca. 371 kr billigare, om jag räknat rätt, vilket iaf är 1/3 Pro controller 🎮 😂 ) och behöver ett medlemskap för att beställa.

Du kan köpa en månads medlemskap endast för beställningen 😉 så gjorde jag för 40 kr extra gör det fortfarande mycket billigare att beställa från Nintendo än från Amazon 😁

Permalänk
Medlem

Join the Kiwi-family?

Skrivet av TritonusRaven:

Du kan köpa en månads medlemskap endast för beställningen 😉 så gjorde jag för 40 kr extra gör det fortfarande mycket billigare att beställa från Nintendo än från Amazon 😁

Så bra tips! Tack!
Edit: Skaffade 1 månad för 40 kr så att jag iaf kan beställa 🙂

Innan jag såg det nu så passade jag på att snickra ihop ett Google Formulär här: https://forms.gle/EqN5PiV2ha5s2Gxq7

$80 = 780 kr / 8 -> 97,50 kr/person.

Så får vi ihop 7 personer (utöver mig) här så köper jag ett Nintendo Switch Online + Expansion Pack som vi broder- och systerligt delar på 😁

När jag ser att vi har 7 personer (+ mig) så tänker jag att ni Swishar mig en 100 kr/var.
Jag har skapat en Google Chat (enklaste som fungerar med e-postadresser, oavsett Gmail eller ej) som jag lägger till allteftersom 🤘

Här kan du även se om det finns någon ledig plats:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQMMhdycwNcVu...

Permalänk
Skrivet av Swe.Stars:

Så bra tips! Tack!

Innan jag såg det nu så passade jag på att snickra ihop ett Google Formulär här: https://forms.gle/EqN5PiV2ha5s2Gxq7

Så får vi ihop 7 personer (utöver mig) här så köper jag ett Nintendo Switch Online + Expansion Pack som vi broder- och systerligt delar på 😁

När jag ser att vi har 7 personer (+ mig) så tänker jag att ni Swishar mig en 100 kr/var.
Jag har skapat en Google Chat (enklaste som fungerar med e-postadresser, oavsett Gmail eller ej) som jag lägger till allteftersom 🤘

Super! Lägg gärna till mig! 😉 har skickat min mailadress 😁

Permalänk
Medlem

Super! Lägg gärna till mig! 😉 har skickat min mailadress 😁

Fixat! 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Så bra tips! Tack!

Nintendo Switch Online + Expansion Pack kostar väl 680kr har jag för mig? Någon kanske kan rätta mig om jag har fel.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Pekka:

Nintendo Switch Online + Expansion Pack kostar väl 680kr har jag för mig? Någon kanske kan rätta mig om jag har fel.

Som jag skrev lite längre upp så går det att få tag på det för 600kr, 75kr per person är vad jag tagit för min grupp

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Som jag skrev lite längre upp så går det att få tag på det för 600kr, 75kr per person är vad jag tagit för min grupp

Så här ser det ut hos mig om jag försöker köpa mig ett familje med expansion, vet dock inte om priser är justerat för att jag har ett 3 månaders singel medlemskap.

Visa signatur

Intel Core i5 6300HQ 3.2 GHz - Nvidia GeForce GTX 960M 2GB - Generic DDR4 1x8GB 2133MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pekka:

Stämmer bra!

Köper man medlemskapet via svenska e-shopen så kostar Family Online + Expansion Pack 689kr för ett helt år. Vilket blir 85kr per person om man är 8st i en grupp.

@Swe.Stars Värt att kolla upp så er grupp inte betalar mer än nödvändigt, vet inte vart du hittat den för $80.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Var köpte ni medlemskap för 40kr?
Inne på Nintendo Irland och de kräver ett medlemsskap för att boka så tänkte skaffa.
De har dock 3 månader för 8 EUR.
Men det räcker att bara köpa det så kan man beställa sedan eller måste den aktiveras på min gamla switch innan det blir tillgängligt?

Permalänk
Skrivet av fortsch:

Var köpte ni medlemskap för 40kr?
Inne på Nintendo Irland och de kräver ett medlemsskap för att boka så tänkte skaffa.
De har dock 3 månader för 8 EUR.
Men det räcker att bara köpa det så kan man beställa sedan eller måste den aktiveras på min gamla switch innan det blir tillgängligt?

Du kan gå in på accounts.nintendo.com och klicka på Nintendo-loggan uppe i vänstra hörnet. Då får du se en översikt där man kan välja medlemskap för Nintendo Online 😉

Permalänk
Medlem

Du kan gå in på accounts.nintendo.com och klicka på Nintendo-loggan uppe i vänstra hörnet. Då får du se en översikt där man kan välja medlemskap för Nintendo Online 😉

Tack så mycket nu är den beställd

Anmäler samtidigt intresse för Nintendo Switch Online + Expansion Pack om någon har en grupp.

Permalänk
Medlem

Tja! Det verkar ha stannat något i senaste försöket att bilda en ny switch online-familj så jag tänker jag startar en om intresse finns.
Som @Edvin-89 tipsade om så kan man köpa 12 månaders family + expansion för knappt 600kr vilket då blir 75kr per person (totalt åtta får plats i en familjeplan).
Skriv här eller PM:a mig om ni är intresserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohasselgren:

Tja! Det verkar ha stannat något i senaste försöket att bilda en ny switch online-familj så jag tänker jag startar en om intresse finns.
Som @Edvin-89 tipsade om så kan man köpa 12 månaders family + expansion för knappt 600kr vilket då blir 75kr per person (totalt åtta får plats i en familjeplan).

Jag är gärna på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohasselgren:

Jag är gärna med, har ingen switch förrän leveransen i Juni dock.

Permalänk
Medlem

Topp! @SWZ så länge du har ett konto så går det bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av doccia:

Jag är gärna på!

Skrivet av SWZ:

Jag är gärna med, har ingen switch förrän leveransen i Juni dock.

Välkomna!

Då har vi fem platser kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohasselgren:

Välkomna!

Då har vi fem platser kvar.

Jag är också intresserad!

Visa signatur

jooo HEJ!

Permalänk
Medlem