Vinn nätagg från Seasonic

AMD Starfield Special Edition Ryzen 7 7800X3D & Radeon RX 7900 XTX m.m

Permalänk
Medlem

AMD Starfield Special Edition Ryzen 7 7800X3D & Radeon RX 7900 XTX m.m

Hej på er!

Tänkte ta en intressekoll på min unika bundle som var tänkt till att skapa ett vackert projekt.

Men ja, tiden bara försvinner iväg när man har småbarn så det blir varken mycket byggande eller spelande. Så därför tänkte jag se om någon annan är intresserad och kan ge framförallt grafikkortet den uppmärksamhet som den förtjänar.

Jag är 3:e ägaren och det går att se historik till dess första ägare.Vilket tyvärr syns på själva Kartongen då den har rest en del.Vad gäller funktion så funkar cpu samt gpu galant under det sporadiska spelandet.

Förstår att man har funderingar samt kanske önskar mer detaljerad information. Det är fritt fram att ventilera i pm.

Jag tänker att vi kör bud på detta, så får vi se vad vi landar i. Det finns 500 ex i världen, så det är svårt att sätta något fast pris.

Obs! Vid eventuell köp så är frakt uteslutet. Har vänner på många olika platser i landet, så vi säkert lösa logistiken.

Tack på förhand!
Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har inte pengarna men måste säga det där kortet är så sjukt fint

Permalänk

Riktigt häftigt kort!

Permalänk

Budar 2000kr

Visa signatur

Ryzen 2600x 3.6 Ghz. Rog Strix X470-F GAMING. Hyper X Fury 16 GB 2x8 @2666 CL16. Asus Rog Strix Geforce GTX 1080TI OC. Corsair RM750x. Crucial 275GB. 1T Baracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vincentius:

Budar 2000kr

Hmmm, nej tack!

Permalänk
Medlem

Riktpris? Min bud ? 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disney:

Riktpris? Min bud ? 🤔

Jag ska kolla upp vad dessa har gått för under året 2025 så återkommer jag. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vincentius:

Budar 2000kr

Ursäkta, men allvarligt talat?

Permalänk

Var ett ingående skämt i med alla lowballar skjortan av just alla.

Satir men dåligt utformat.

Visa signatur

Ryzen 2600x 3.6 Ghz. Rog Strix X470-F GAMING. Hyper X Fury 16 GB 2x8 @2666 CL16. Asus Rog Strix Geforce GTX 1080TI OC. Corsair RM750x. Crucial 275GB. 1T Baracuda

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av CIA_SWE:

Tack. Men nej.