Vinn nätagg från Seasonic

The Elder Scrolls Oblivion-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Är det ett måste med Oblivion gates för att komma vidare i huvudstoryn! Gjort den första i kvatch

Du måste göra minst tre stycken för att klara hela mainquest om jag minns rätt. Resten är "optional" så att säga. Kvatch är en du måste göra.

M

Stavfel typ
Permalänk
Medlem

Får se när man hittar tillbaks råkade på shivering isles dlc:n. Vampyr för tillfället. Blir rätt drygt med tidsplaneringen men det passar min karaktär.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Var tvungen googla hur man går med i dark brotherhood. Tur det för annars hade man väl aldrig gått med då man har lite svårt köra goat simulator eller något. Frågan är bara vem ska man ta kål på? Tiggare är väl rätt safe och tillräckligt j-la oetiskt? Bär emot eller finns det någon jar jar binks karaktär i Oblivion?

Jag råkade se en video på en kanal som heter ESO där man får ett bra exempel på hur man går med och bra "offer".

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Kanske en dum fråga men kan man levla upp i ESO?

Alltså typ att man gör saker och blir starkare och kan nå nya ställen?

Hur fungerar det med dlc? Kan man göra ett dlc utan att ha gjort grundspelet?

Det jag undrar är väl om man kan sträva efter något?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10