Permalänk
Medlem

Stort antal tangentbord

Köpte en pall med lite blandad teknik och har nu ett stort gäng tangentbord som jag inte behöver.

Ca:
36 st Logitech K120
10 st Dell KB216t(?)
plus några övriga.

Överlag är de i bra skick. Har ej testat alla så inga garantier lämnas men de som jag har testat har fungerat fint. Många av dem behöver dock en traditionell rengöring.

Jag kommer endast släppa alla tillsammans. Finns inget intresse för detta åker de till myrorna efter helgen. Endast avhämtning i Bara, precis utanför Malmö.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sällan har jag önskat att jag bodde närmre Malmö än idag.

Permalänk

Kan du inte skänka de till en fritidsgård eller dylikt?:) finns en del i malmö elelr internet café

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Kan du inte skänka de till en fritidsgård eller dylikt?:) finns en del i malmö elelr internet café

Tanken har slagit mig men jag har tyvärr inte riktigt tid att hitta och styra upp något sådant just nu.
Om någon vet om ett ställe där jag säkert kan lämna av dem i Malmö kan jag absolut lösa det.

Permalänk
Medlem

De spelföreningar jag sett där är jag osäker på om de är kvar numera, men snabb googling så verkar det finnas något som heter spelens hus i malmö, de kanske är sugna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Vilka fritidsgårdar (finns det fortfarande?) kan tänkas ha behov för flera stationära datorer? Nog 0. Det lär finna lika många internetcaféer, vilket så klart dog ut så fort smartphones kom i Sverige.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Eller skänk de till lions så kan dem sälja de vidare, dem hämtar saker med som blir skänkta och deras syfte är att hjälpa till mot mobbing våld drogmissbruk osv i samarbete med skolor rastgårdar m.m

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad