Permalänk
Medlem

6750 xt och i5 13400F

Vill sälja processor och grafikkort tillsammans helst. Men kan säljas separat. Har nyligen köpt nytt grafikkort därför jag säljer.

3300 kr tsm annars grafikkort 2800 kr och processor 700 kr finns i dalarna kan hämtas eller skickas köpare står för frakt.

Kvitto på båda delarna finns köptes oktober 2023 var god se bild

Har även en Philips 27" gamingskärm 27M1N3200ZS/00 1080p som jag kan släppa för 1200.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 2500 kr inkl frakt för grafikkortet.

Permalänk
Medlem

Bjuder 600:- + frakt för cpun

Visa signatur

Asus TUF B650 plus wifi - Ryzen 7800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Corsair vengeance 6000Mhz CL30 - Corsair Rmx 850w - Phanteks XT Pro Ultra

Permalänk
Medlem

Cpun har någon paxat. @zelian du får köpa grafikkortet för 2.5 k.

Permalänk
Medlem

jag står gärna i kö för 6750xt för 2500+ frakt om zelian inte vill ha den

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att mina priser var rimliga, eller äre lite för billigt? De kvarstår men är bara intresserad första gången ja säljer datordelar. 😂😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cbbo5:

Jag tyckte att mina priser var rimliga, eller äre lite för billigt? De kvarstår men är bara intresserad första gången ja säljer datordelar. 😂😁

Eftersom folk budar är det rimliga priser. Jag är ingen expert men jag tror du hade fått kanske en femhundring mer för varje komponent på tradera men då tillkommer ju deras 10% cut och så ska det vara auktion och sedan invänta betalning. Helt klart smidigare här på Sweclockers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope90:

Eftersom folk budar är det rimliga priser. Jag är ingen expert men jag tror du hade fått kanske en femhundring mer för varje komponent på tradera men då tillkommer ju deras 10% cut och så ska det vara auktion och sedan invänta betalning. Helt klart smidigare här på Sweclockers!

Ok tack för svar.

Permalänk
Medlem

Grafikkortet fortfarande till salu, förra köparen ångrade sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope90:

Max avgift på Tradera är 200kr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

intresserad!

tja! är intresserad!

vilken stad i dalarna? Ludvika hållet eller falun hållet? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av MCsnuggles:

tja! är intresserad!
vilken stad i dalarna? Ludvika hållet eller falun hållet? Mvh

Tyvärr sålt våde gpu och cpu

Permalänk
Medlem