Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Behövde inte vänta länge på ett paket från Grekland som skickades med UPS. 3 dagar från beställning tills jag hade varan i handen och över en helg dessutom.
Aldrig varit med om så snabb och smärtfri frakt med UPS. Dom brukar vara sämst i alla avseenden men här ska dom ha cred.
<Uppladdad bildlänk>

Fick nyligen en vara som skickades från 🇯🇵 på 4 dagar.
Samma sak här också, den skickades på fredagen och och den låg i mitt postfack på tisdagen.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Behövde inte vänta länge på ett paket från Grekland som skickades med UPS. 3 dagar från beställning tills jag hade varan i handen och över en helg dessutom.
Aldrig varit med om så snabb och smärtfri frakt med UPS. Dom brukar vara sämst i alla avseenden men här ska dom ha cred.
<Uppladdad bildlänk>

Det är STOR skillnad på UPS Express och den "vanliga UPS" här i Sverige, tar 2-3 dagar från Japan tex. ALLTID, har beställt många ggr från tex amazon.co.jp, de använder UPS EXPRESS.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem

Beatällde tangentbord från Power till grabben i tisdags och den har fortfarande inte kommit. Fyfan. Dessutom så betalade jag för frakt medan hos amazon eller inet hade det varit gratis.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Beatällde tangentbord från Power till grabben i tisdags och den har fortfarande inte kommit. Fyfan. Dessutom så betalade jag för frakt medan hos amazon eller inet hade det varit gratis.

Power är inte speciellt pålitliga....beställde en Mikrovågsugn, fick istället 5st Philips HUE taklampor, tog ett par dagar att reda ut.... och var givetvis utan micro under tiden.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Power är inte speciellt pålitliga....beställde en Mikrovågsugn, fick istället 5st Philips HUE taklampor, tog ett par dagar att reda ut.... och var givetvis utan micro under tiden.

Fortfarande ingen tangentbord. "På väg" står det i postnordapp. Kommer inte beställa därifrån igen...

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.