Permalänk
Medlem

Street racing spel?

Hej, jag har på sistone fastnat för streetracing-konceptet, importerade, tungt modifierade och justerade bilar
Iaf, jag rekommenderades att testa Street Legal 2, men till min besvikelse var det omöjligt att styra bilarna utan ratt (min ratt är för gammal för XP), dessutom tyckte jag själva spelet var dåligt gjort (förvirrande menyer, och man måste reparera fast än man bara stått still?). Spelets grafikmotor är rätt kass också, det finns många spel med bättre grafik som är mindre krävande, med stora marginaler.

Finns det nånting annat? Jag har hört om NFS Underground, om det är under utveckling så kan jag inte vänta tills det kommer.
Tacksam för tips

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem

The Fast And The Furious kommer ju också komma, det fattar man ju på direkten vad det är för spel. Inte släppt än men tycker det ser ganska tufft ut på filmerna man sett.
Osäker dock om det kommer till PC.

http://www.thefastandthefuriousgame.com

Permalänk
Medlem

testa stänga av musiken då flyter det lite bättre

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, Bounter. Det spelet ser skitbra ut, och jag vet att det inte kommer bli nåt B-spel som Street Legal, för sånt skulle Sierra aldrig ge ut

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem

Finns inget bättre street race lir än Redline ute nu. Punkt. Men prova Midnight Club 2 eller vad det nu hette.

Permalänk
Medlem

midnight club 2 var ett värdelöst racing spel, går de ens mecka i de?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjirn
Finns inget bättre street race lir än Redline ute nu. Punkt. Men prova Midnight Club 2 eller vad det nu hette.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaxDark
midnight club 2 var ett värdelöst racing spel, går de ens mecka i de?

nej, går inte att mecka..

Visa signatur

EPoX nFORCE2 8-RDA+, AMD AthlonXP 2700+, 2X256 @ 512MB DDR PC3200, Connect3D Radeon 9500np, Maxtor plus9 120gb.

Permalänk
Medlem

Aaa lr Need For Speed underground kommer la snart

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

StreetRod 1 och 2 (gammalt dos-spel)

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bounter
The Fast And The Furious kommer ju också komma, det fattar man ju på direkten vad det är för spel. Inte släppt än men tycker det ser ganska tufft ut på filmerna man sett.
Osäker dock om det kommer till PC.

http://www.thefastandthefuriousgame.com

tror att det enbart är för XBOX och PS2

Visa signatur

"There he goes. One of God's own prototypes. A high powered mutant of some kind, never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. "