Permalänk
Medlem

Gratis Webhotell utan reklam

Någon som vet ett bra och gratis webhotell utan reklam? Behöver inte vara så speciellt stort utrymme. Men den bör vara snabb.

Väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

bättre att lägga ett par hundra om året o få en riktig serverplats. Dom som finns har ju någon reklam eller popup (eller liknande).

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Medlem

Om du är ute efter ett utrymme för någon sida som är gratis och helt utan reklam tror jag du har störst chans om du hittar någon som har en egen server och kan avvara lite palts åt dig. Det bör dock vara en seriös sida isf. Förklara lite mer vad du tänker göra så kanske någon nappar.

Sen din signatur. Jag tycker vi säljer Skåne till Danmark istället.

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

Sidan jag har tänkt bygga upp är en mindre typ av portal kan man säga. Det ska vara en hemsida där jag och andra kan samla ihop favoritlänkar till de bästa sidorna på nätet inom olika kategorier. Sidan kommer alltså bli som typ en startsida. Eftersom sidan till största delen kommer att bestå av länkar, text och mindre bilder behöver jag inte så stort utrymme. Kanske max 10-15 Mb. Använder jag ett gratis webhotell med reklam så kommer det finnas en massa jobbiga popups osv. Det är just detta jag vill komma ifrån.

Så om någon vänlig själ har en stabil server eller serverutrymme med lite plats över får ni gärna skicka mig ett PM.

Weird: Skåne klarar sig bra utan dansk ägo..

Permalänk
Medlem

www.frip.dk rekommenderar jag iofs bara 10mb

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.home.no/

kommer inte ihåg hur mycket plats man får iof...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmuckeN!
www.frip.dk rekommenderar jag iofs bara 10mb

verkar ju ganska sjysst! ska nog regga mig... men man får ju inte göra en vidarebefordring från en domän till kontot på deras server..

Permalänk
Medlem

http://europe.webmatrixhosting.net/

Här har du något riktigt bra=)
Snabbt är det, har fullt stöd för ASP.NET
Använder det till www.spetsat.com

EDIT: Ända nackdelen är att du får inte ha filer över 100k =(, så där får du ha telia lr något annat, tyvärr. Ska fixa egen server till jul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m00o
http://europe.webmatrixhosting.net/

Här har du något riktigt bra=)
Snabbt är det, har fullt stöd för ASP.NET
Använder det till www.spetsat.com

EDIT: Ända nackdelen är att du får inte ha filer över 100k =(, så där får du ha telia lr något annat, tyvärr. Ska fixa egen server till jul.

verkar rätt gott det med... men är något ryskt företag som står bakom... kanske får maffian i hälarna sen som vill ha betalt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crona
verkar rätt gott det med... men är något ryskt företag som står bakom... kanske får maffian i hälarna sen som vill ha betalt...

Har själv inte råkat ut för något

Crona det är nog ingen som helst risk. Alltså du har väl inte en sån betydelseful sajt. Maffian hotar bara stora sajter=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weird
Sen din signatur. Jag tycker vi säljer Skåne till Danmark istället.

Då ska du gå med i "Spettets vänner".
När vi är tillräckligt många tar alla ett spett, går ned till skåne-gränsen, sticker ned spetten
och välter över Skåne till Danmark.

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

det danska alternativet var bra...

men vi skåningar vill ändå inte tillhöra danskarna..dock vill vi slippa resten av er andra "svenskar"

Permalänk
Medlem

Jag kan alltid hosta den till dig, så länge den inte drar allt för mycket trafik.

Dock har jag bara stöd för PHP & MySQL

Du kan skicka ett PM eller nåt om du är intresserad

Permalänk
Medlem

Själv använder jag http://www.web1000.com/
50mb, fri storlek på filöverföring, utan reklam & popups(än så länge i alla fall)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crona
verkar rätt gott det med... men är något ryskt företag som står bakom... kanske får maffian i hälarna sen som vill ha betalt...

Jag har haft det länge och gjort det utan problem så