Permalänk
Medlem

kan man ha AMD Till

Hej

Jag undrar om man ska ha en AMD Xp 2800+ bartone Eller en AMD Xp 2600+ vad är bäst till spel warcraft 2,3 Q3 , DoD Cs M.M vilken ska jag ha.

:Vad menas med [Bartone]??

Någon Som Kan Svara på båda please.

MvH : Adam Teveldal

Visa signatur

Nisse

Permalänk
Medlem

Bartone låter som en Italiensk-moddad Barton:)

Permalänk
Medlem

spelar ingen roll vilken av dom där du väljer. båda duger gott och väl till dom där spelen. grafikkortet har större betydelse när det gäller spelen. Låt plånboken bestämma vilken av dom som passar bäst. går å klocka 2600+ processorn så den lätt kommer upp i samma prestanda som 2800+:en iaf. om du har lust med det annars duger den original oxå.

Barton är en modellbetäckning, vad ordet barton betyder vet jag dock inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BeerCan
spelar ingen roll vilken av dom där du väljer. båda duger gott och väl till dom där spelen. grafikkortet har större betydelse när det gäller spelen. Låt plånboken bestämma vilken av dom som passar bäst. går å klocka 2600+ processorn så den lätt kommer upp i samma prestanda som 2800+:en iaf. om du har lust med det annars duger den original oxå.

Barton är en modellbetäckning, vad ordet barton betyder vet jag dock inte.

Q3, CS och DoD går mycket på Cpu också.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Hedersmedlem

Visst gör de det, men när man kommer till den punkten att man får 300-400 fps så spelar det liksom ingen roll längre.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag stänger den här tråden och hänvisar till någon av Dream:s alla andra trådar i ämnet AMD. T.ex. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=21595...

*Tråd låst* - Försök att hålla er till en tråd om det är möjligt. Liknande eller samma frågor motiverar inte en ny tråd.

Visa signatur