Permalänk

Battlefield Vietnam

den 13 januari släpps ett nytt battlefiel -Battlefeild Vietnam.
hoppas alla blev lika glada som jag blev när jag hörde det!

Permalänk
Medlem

Jag blir åtminstone glad
Verkar ju vara riktigt grymt, hoppas det är lika bra som BF1942

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

Nackdelen med massor av olika moddar är att det blir färre och färre spelare på varje speltyp....

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOFFe
Nackdelen med massor av olika moddar är att det blir färre och färre spelare på varje speltyp....

Moddar? Det är väl ett nytt spel?

Permalänk
Medlem

så det är ett tillägspaket då? ovanpå BF1942 orginalet dvs?

inte en ny motor el. dyl. (eget spel)

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk

Det låter ju lovande. Minns jag rätt så skulle det bli ett helt nytt spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scorpio
så det är ett tillägspaket då? ovanpå BF1942 orginalet dvs?

inte en ny motor el. dyl. (eget spel)

nej det är ett nytt spel.
B1942 behövs inte.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Står ju releasedatum 2004-03-25 hos webhallen? :/

Permalänk
Medlem

Åfan. Ett nytt spel, grymt! Började bli lite less på alla moddar.

transition: Hur fick du reda på datumet?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Det finns en annan tråd om detta. Men hur som helst så väntar jag också på detta spel. Det ser snyggt ut och verkar ball att spela. Då jag tror att BF1942 är lite tråkigt att köra public på nätet nu så väntar jag på vietnam istället.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Det finns en annan tråd om detta. Men hur som helst så väntar jag också på detta spel. Det ser snyggt ut och verkar ball att spela. Då jag tror att BF1942 är lite tråkigt att köra public på nätet nu så väntar jag på vietnam istället.

Det är det absoluti nte BF1042 är det roligaste, ser inget ännu som pekar på att vietnam ska vara roligare faktiskt...

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Ni kommer inte att bli besvikna på BFV om ni gillar att springa runt i jungeln och känna napalmhettan piska era kinder. BFV kommer bli ballt.. Tro mig, jag vet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
Det är det absoluti nte BF1042 är det roligaste, ser inget ännu som pekar på att vietnam ska vara roligare faktiskt...

Testade köra det på nätet i sommras på nått cafee. Det var skittråkigt då folk bara åkte runt med sina flygplan och tog dö på allt som rörde sig. Då är det lite svårt för en "nybörjare" att komma in i spelet. Därför väntar jag hellre på vietnam då alla är lika nollställda som jag i början så jag hinner komma in i spelet mer innan folk blir för bra. Men visst är bf1942 fortförande kul med rätt spelare:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

jag läste det på webbhallarna jag med, ganska säker på att det var 13 januari men jag kan ju ha fel.
och det är ett helt nytt spel för alla som inte visst det, alltså ingen modd.
jag börjar också bli trött på gamla vanliga BF, men men det går väl an än så länge. det jag längtar mest efter i BFV är att köra helikopter.

Permalänk
Medlem

Det som gör att jag ser fram emot BFV är den mysiga miljön (älskar djungelbanor, grön härlig natur) samt helikoptrarna. Spelade mest DC pga. dem, men öknen blir tråkig i längden tycker jag.

Och att det sen är ett nytt fristående spel gör en bara mer nyfiken.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Testpilot

Det verkar häftigt att man kan lyfta bilar och tanks med helikoptrarna, då kan man komma fram mycket snabbare.
Hoppas helikopterstyrningen är lika dan som i Desert Combat, den har jag övat in så jag kan flyga bra, jobbigt att lära sig ny styrning

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.
Ni kommer inte att bli besvikna på BFV om ni gillar att springa runt i jungeln och känna napalmhettan piska era kinder. BFV kommer bli ballt.. Tro mig, jag vet

Hur vet du det då? Polare med nån på dice? Eller var du kanske med där borta i vietnam?

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk

can't wait!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Hur vet du det då? Polare med nån på dice? Eller var du kanske med där borta i vietnam?

Stämmer )

Permalänk

Ny intervju med detaljer om dom olika klasserna man kan spela som. (Tror jag, har inte läst igenom den än)

http://www.gamespot.com/pc/action/battlefieldvietnam/preview_...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag har trippat till åland med Magnus Walterstad, ljudprogrammerare battlefield 1942

Visa signatur

Är det någon som vet var närmaste mack är? jag ser den inte från sovrummet? SÖK din jävla mask!

Permalänk

det ska bli härligt med SH också! det är defenitivt en mod som jag ska ha!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wtf!?
Jag har trippat till åland med Magnus Walterstad, ljudprogrammerare battlefield 1942

nu blev jag avis

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Bfv kommer vara som en frälsning för alla som gillar vanliga Bf1942, Desert combat och Vietcong.
Själv kan jag knappt bärga mej Har hört om ett annat schysst lir som kommer snart-Joint operations, kommer förmodligen också bli suvve.

Visa signatur

Först fräna grejen, SEN bryr vi oss...
Pölsa-my hero