Permalänk

Skitsnyggt chassi, fast det där röda förstörde allt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malicious
Skitsnyggt chassi, fast det där röda förstörde allt.

Tack ,men när du säger det där röda, menar du kathoderna?

Visa signatur

;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solxe
Tack ,men när du säger det där röda, menar du kathoderna?

Nä, det som du målade rött.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malicious
Nä, det som du målade rött.

aha ok

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

dammigt och fint nere i burken iaf

EDIT: nej, nu var jag tvungen att ändra precis efter.
Glömde säga: Snyggt gjort! Bra blandning med det röda och svarta. Trodde inte att mattsvart var så snyggt faktiskt, men jag hade fel

God Jul!

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solxe

Måste verkligen skaffa fläkt filter... Några förslag på vilka som är bra?

Visa signatur

;)

Permalänk
Avstängd

snyggt tävla med den kan ge bra placering !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drone2of8
snyggt tävla med den kan ge bra placering !

Afan maybe

Visa signatur

;)

Permalänk

fasiken vad jävla snyggt :D!

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
fasiken vad jävla snyggt :D!

Thx och god jul på dig :=)

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solxe
Måste verkligen skaffa fläkt filter... Några förslag på vilka som är bra?

strumpa (jag måste allvarligt gå o lägga mig nu)

Visa signatur

"man skall inte kasta pil i gummibåt"

Permalänk
Medlem

På gtek finns det bra fläktfilter

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

mmm blir någe sorts filter iaf, blir dammigt på noll tid

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Jävligt fett. Faktiskt clean färg enligt mig. ett av dem snyggast chieftec jag har sett faktiskt. Passade min smak som en handske

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem

Solxe ett tipps för bättre ordning i lådan dra atx sladden runt cpu kylaren altså över den sett från sidan sett, så slipper den hänga mitt i allt så har jag gjort iaf

Visa signatur

Amd 64 3500+ Geforce4 ti4800SE 128mb, 1024mb ram 120gb hårddisk

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Solxe snyggt jobbat, har själv lackat min matt-svart med färglack från classe(plastic padding klarlack 79:-) o det blev skitsnyggt, kan tyvärr inte vissa bilder då min kamera e trasig. Det röda blev skitsnyggt i din låda också tycker jag iallafall!! filter kan du fixa från "gtek" eller "kylning.com".

Visa signatur

Kunskap är inte gratis. Den kostar din tid!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peppo
Solxe ett tipps för bättre ordning i lådan dra atx sladden runt cpu kylaren altså över den sett från sidan sett, så slipper den hänga mitt i allt så har jag gjort iaf

Problemet är att den når inte :P, eller så blir det jävligt tajt och så vill jag inte ha det :).
Men nytt nättagg ska köpas och kanske den har lite längre atxsladd, tänkte på ett antec 480...

Tack för alla inlägg

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

eller så klipper du av kablarna o förlänger till valfri längd :rolleyes::D hehehe

well...
ja diggade färgerna helt klart...
de passar ju tesammans iaf

Permalänk
Hedersmedlem

är det ett fulltower eller ett miditower?

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
är det ett fulltower eller ett miditower?

fulltower

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
eller så klipper du av kablarna o förlänger till valfri längd :rolleyes::D hehehe

well...
ja diggade färgerna helt klart...
de passar ju tesammans iaf

Om jag vore el kunnig ^^.

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

jag har inte läst hela tråden, kan vara non somhar hunnit före mej.
men jag tycker att du ska måla täckplåtarna på ljud och grafik kortet röda oxo...

men annars var det väldans fint...
nästan så jag ångrar att jag köpte ett lian-li och inte ett billigt chassi
som man kan måla om lite då och då, vart efter man känner för att ha för färg på det...

(efter att ha tittat under skrivbordet på min lilla älskling så ångrar jag inte alls att det blev ett lian-li)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bachler
jag har inte läst hela tråden, kan vara non somhar hunnit före mej.
men jag tycker att du ska måla täckplåtarna på ljud och grafik kortet röda oxo...

men annars var det väldans fint...
nästan så jag ångrar att jag köpte ett lian-li och inte ett billigt chassi
som man kan måla om lite då och då, vart efter man känner för att ha för färg på det...

(efter att ha tittat under skrivbordet på min lilla älskling så ångrar jag inte alls att det blev ett lian-li)

Ne ingen har nämnt det , men jag tänkte på det oxo men sen kom jag fram till at jag ville inte för att jag kanske byter chassi eller själva komponenten i framtiden så jag tänkte inte ödsla nån tid på det :).

Och Lian Li är fina men dyra, funderade faktist på en pc70 innan jag köpte denna

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Solxe: jo, men det är vel bara att ta bort färgen från kortplåten sen om du skulle byta...

Permalänk

Snyggt, det enda som saknas nu är att du sprayar baksidan på PSU också

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bachler
Solxe: jo, men det är vel bara att ta bort färgen från kortplåten sen om du skulle byta...

Jo visst kan man göra det men jag tycker det passar redan så som det är.

Delarium nytt psu ska skaffas och den ska målas svart

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

de var väl bra jobbat. en sak som jag retar mig på är att fönstret är så stort och gör datorn så ful. om du hade tonad-plexi skulle det bli mycket coolare, därför att man ska igentligen inte se innehållet i datorn. när man tänder neonljuset då ska man iaf kunna se in.

Permalänk

Nåt som vore ritkigt snygg men extremt krävande skulle vara att måla _allt_ som inte tillhör chassistomen rött, Hårddiskar, fläktar o hela skiten.

Permalänk
Medlem

Jag ska åtminstonde måla nättagget och cdspelarn i någon färg, rött eller svart :), sen är kanske hdd:arn lite overkill att måla men nånting får jag hitta på dom är rätt snygga som dom är :P.

Alla fläktar ska bli svart/röda som min målade enermax eller ett par röda led fläktar.

mattjon Jag ville kunna se in i datorns innehåll osv, men som sagt smaken är som baken

Visa signatur

;)