Permalänk
Medlem

Nsfu HjÄlp!!

Tja, äntligen har jag fått tag på NSFU.. det är svinkul och det går bra.. hittils.. sitter fast på bana 95 .. den där jävla kurt

GÅR F*N INTE ATT KLARA!!!

(Liteee arg) seriöst har testat typ 100 ggr och inte vunnit..
nån som har nått tips om hur man ska köra??

Snälla hjälp....

Permalänk
Medlem

tackla kurt?

Visa signatur

Var snäll och sitt ner.

Permalänk
Medlem

Kolla efter genvägar, men kom ihåg att alla alternativa vägar INTE är genvägar.

Permalänk

Är också på den banan, har vart i någon vecka nu. Kör lite quickrace tills jag blir tillräckligt bra.

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Medlem

har bara kommit till 60 o inte orkat mer... Men det e vell barra o köra utan att krocka o fumla.

Permalänk
Medlem

jag fastnade oxå på nån bana ett tag, till slut bytte jag bil till en som passade bättre till den banan och då klarade jag det på första försöket
ganska lätt att klara spelet igentligen, iaf på medel-nivån.....

Permalänk
Medlem

Bytt till peoguten 206, lovar att det blir lättre

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Avstängd

Ehm jag har precis fixat nsfu och kontrollerna suger get!!
Går det inte att ändra så man inte behöver trycka ner analog knappen så bilen ska gå framåt ??

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem

Ännu en i raden som har fastnat hos Kurt och Co

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk

Need Speed For Underground?

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Medlem

hmm, ja stavade fel okok!!

BTW: Jag komm loss det var änkelt.. jag bara kör klart alla spel tills jag vinner .. vann efter typ 4-5 körningar.. änkelt!!

Permalänk
Medlem

jag satt å llirade den ett helt lan innan jag klarade den jag blev så oerhört glad. Men den är riktigt svår den där.. det gäller bara att låta bli att krocka

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry