Permalänk
Proffsmoddare

En varning!!

När ni grips av modanfall glöm för guds skull inte att städa undan lite ibland annars kan ni råka ut för detta!!!!!

Skrivbordet i min datorhörna. Jodå det fins faktiskt ett skrivbord där under någonstans.

(undrar vem fan som kastade in granaten?)

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Ja jisses det ser ut som en soptipp.

Permalänk
Medlem

Hehe, jag har inte riktigt bestämt mig än om det är värre än mitt, jag har lite mer drickaflaskor och glas på mitt, annars ligger vi nog lika

Vänta bara tills Bengan kommer, om han gör det. Där ligger du i lä

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Proffsmoddare

Hehe det finns INGET som heter sopor i en datormoddares värld varenda pryl är en möjlig del i ett bygge

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Re: En varning!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
När ni grips av modanfall glöm för guds skull inte att städa undan lite ibland annars kan ni råka ut för detta!!!!!

Skrivbordet i min datorhörna. Jodå det fins faktiskt ett skrivbord där under någonstans.
http://wpa.portalofevil.org/case/bomb1.jpg
http://wpa.portalofevil.org/case/bomb2.jpg

(undrar vem fan som kastade in granaten?)

Ser ganska mysigt ut

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
Hehe, jag har inte riktigt bestämt mig än om det är värre än mitt, jag har lite mer drickaflaskor och glas på mitt, annars ligger vi nog lika

Vänta bara tills Bengan kommer, om han gör det. Där ligger du i lä

Bara för det så skall jag ta en bild (i san swecaranda) på Bengans lilla datorhörna, om det inte framgick så är jag hans brorsa.
Edit: Bilden!

Visa signatur

*Signatur raderad 2003-12-31 09:58* Utloggningslänkar är inte snälla /Mental:D (Mental söp bort min signatur vid nyår).
Inloggningslänkar då?

Permalänk
Medlem

Omg, ser nästan värre ut än mitt... Ska dock städa snart

Permalänk
Medlem

ja så farligt var det inte

Visa signatur

Asus P48X-X P4 2.66 512 PC-2700 Hercules 9800 Pro

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Ser inte så mycket värre ut än vad det brukar göra i mitt rum efter några timmar efter att jag har städat.
Jag verkar ha någon lustig förmåga att stöka till i stort sett hela mitt rum bara genom att leta efter något.
Städade dan innan julafton, sen dess har jag gått igenom två dator och försökt bättra på mina 3dmark resultat så nu ser det ut som jag vet inte vad i mitt rum igen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Ser inte så mycket värre ut än vad det brukar göra i mitt rum efter några timmar efter att jag har städat.
Jag verkar ha någon lustig förmåga att stöka till i stort sett hela mitt rum bara genom att leta efter något.
Städade dan innan julafton, sen dess har jag gått igenom två dator och försökt bättra på mina 3dmark resultat så nu ser det ut som jag vet inte vad i mitt rum igen.

Men det är ju bara för att innan man städar så ligger allt man använder ofta överst, alltså är det det som hamnar underst överallt... Så när man ska ha det igen får man riva upp allt man har lagt över

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk

ni e ju fan illa allihop jag har det alltid relativt snyggt o städat

Permalänk
Medlem

Värt att ha en snygg dator då resten av rummet är äckligt.

Permalänk
Medlem

fattar inte hur ni ens kan sitta i rummet när det ser ut så alltså. fy fan vad vidrigt. Jag själv städar en gång i veckan ca.

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Äh, käringar

http://w1.320.telia.com/~u32012803/bilder/workstation.jpg

Ohh fy! Skabbit!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Äh, käringar

http://w1.320.telia.com/~u32012803/bilder/workstation.jpg

Det där var ju riktigt mysigt och hemtrevligt ju :D... ser att du gjort ett besök på donken nere i högra hörnet med

Permalänk
Medlem

SM i granatkastning

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wentor-
Äh, käringar

http://w1.320.telia.com/~u32012803/bilder/workstation.jpg

Lägg märke till colaflaskan med grön kork. Vad ligger där i?
Jag tycker även synd om den lilla Creative högtalaren som står mitt i högen aldeles själv bland allt elakt skräp.

Permalänk
Avstängd

NÄE FY FAN ! Wolverine e godkänd men va fan en SOP TIPP BLÄ !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZkruW
fast den här är ganska clean också

Awww, tack för den. Hoppas en moderator kommer och smiskar dig nu!

Visa signatur
Permalänk

[WP@]Wolverine: Gillar starkt det halv drukna kaffet ....starkt jobbat P-G
Men klart du ska ha det stökigt med en sådan supermodd på gång så kan man inte bry sig om små saker som att städa

/reason

Visa signatur

öö va?? Signatur?? har ingen...

Permalänk

Den här killen är ändå värst, iofs inte någon datorlya men han slår nog allt.
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/slob.shtml

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av (sic)reaper
Jag tycker även synd om den lilla Creative högtalaren som står mitt i högen aldeles själv bland allt elakt skräp.

Icke, den står på fönsterkarmen bakom alla flaskor.

Att ens få en sån idé att ställa den bland massa tomflaskor, nämen, vad är du för en människa?

Permalänk
El-nisse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Woody
Bara för det så skall jag ta en bild (i san swecaranda) på Bengans lilla datorhörna, om det inte framgick så är jag hans brorsa.
Edit: Bilden!

Den som ser mitt betygspapper på bilden får en Bounty

Visa signatur

Imagine a place where every horror comes to life Where every torture is real and time stands still "tar av mössan för dina någorlunda knepiga kunskaper iaf.. ;) och det är fan inte varje dag jag gör det, känn dig utvald eller något ;) :D" - nidas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tai Mai Shu
Den här killen är ändå värst, iofs inte någon datorlya men han slår nog allt.
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/slob.shtml

Ett jobb för "Fab Five" =D

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tai Mai Shu
Den här killen är ändå värst, iofs inte någon datorlya men han slår nog allt.
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/slob.shtml

Ser nästan ut som hos en jag lanade hos.....så jäkla vidrigt. Där skulle jag villja städa upp rejält.

Han måste ju ha pant på flera tusen =/

Visa signatur

Internet är som ett stort bibliotek, men med en full bibliotekarie.

Permalänk
Medlem

Mitt rum ser väl inte bättre ut...

Tur att man är uppmärksam så att man ser länken när jag hoovrar, fast den sista var riktigt klurig.

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Avstängd

ser ut som världens roligaste lekpark

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Kanske skulle nämnt att det inte är min bild

Permalänk
Hedersmedlem

Ok, Till er som postar utloggningslänkar, GE FAN I DET! de har absolut inget med denna tråd att göra och är bara drygt.

Till er som måste citera dessa inlägg med roliga kommentarer, hot till den som postade eller bara svordommar: GE FAN I DET. Anäl inlägg till moderatorerna och sluta skapa fel inlägg för mig att radera.

Till er som påpekar att ni anmäler inlägg eller hotar med att anmäla inlägg, anmäl och ge fan i att kommentera det i tråden. Att bara hota med att anmäla är bara idiotiskt. antingen anmäler ni eller så låter ni bli.

Jag borde varna er hela bunten för spam och oftopictrams men jag orkar inte.