Permalänk
Medlem

Dual optical / icemat = funkar ej

ja det var så att ja köpte en icemat i somras och den funkar inte med min mus! men kan det funka om ja lackar undersidan på Icematen ?

någon som har/haft samma problem se om det lönar sig att lacka den !

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

nej jag körde med en vanlig icemat och en ime 4.0 och det funkade prima, sen bytte jag mus och musmatta till en ime 3.0 och en black icemat funkade ännubättre ime 3.0 brinner i hjärtat!! som AMD

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Avstängd

jag säger bara en sak dinmus e för kass jag hade en gammal inteli mouse explorer 1.0 och det funka inte så bra men nu har jag en 3.0 och nu e det sjukt bra

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Medlem

Har för mig att det står på deras hemsida att Logitech möss(före MX serien) har problem med Icemat, även den svarta.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

okey ! då vet ja, bara att byta mus igen

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Optiska möss fungerar inte med genomskinliga musmattor. Så är det.

Permalänk

Jag har en XLNT Pad (köpte den på www.xlntpad.com) som funkar skitbra! Kör den tillsammans med en MX 500. Var lite kritisk till alla exklusiva och svindyra musmattor innan men när jag hittade den här kanonmattan för 129 pix så slog jag till. Den är grymt stilren och skön!

Permalänk
Medlem

Jag har en Explorer "1" (den där vita med silvriga knappar), en dual optical och en MX500. Explorern är ju som den är Inte ny direkt och ganska kass. Det jobbiga är att Dual Optical är inte möe bättre den. Den klarar knappt av att köras på mitt träbord.

Asske: De nya mössen (Explorer 3/MX-serien och framåt) funkar prima på Icemat. Den är ju frostad så det är inte direkt en vanlig glasbit. Har man ett vanligt glasbord så är det dock ganska kört

Ett tips är att vänta nån sekund innan nya Razer Viper eller vad den heter kommer till butikerna om den inte redan gjort det. Den ska vara riktigt grym, och till skillnad från föregångarna verkar den vara utformad för människohänder

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Visa logitech möss fungerar inte med icemat... Jag har en tror det är en mouseman optical och det fungerar inte med icemat..

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem

Du kan ju prova lacka undersidan. Kan väl inte skada direkt, tror jag.

Annars fungerar MX-serien utmärkt. Hänger med i snabba drag gör den också.

Visa signatur

If you fool around with a thing too much you will screw it up.