Skummt fel när man reloadar sida.

Permalänk

Skummt fel när man reloadar sida.

Hejsan.

Har ett märkligt fel på min hemsida.
Den innehåller massa bilder och även en knapp så att man kan kommentera varje bild. Men när man gör det och sedan återvänder till orginal sidan med bilderna och ska kolla vidare så kommer man till startsidan för hela sidan alltså. Någon som har någon susning?

Tack på förhand!

Visa signatur

//Nicke

Permalänk
Medlem

Länk.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Ojsan. Glömde det

http://allwise.no-ip.org

Visa signatur

//Nicke

Permalänk
Medlem

Det gjorde inte jag .. iaf inte i firefox. Orkar inte testa i IE. Kan även meddela att sidan ser förjävlig ut i FF. Men så är det ju Frontpage oxo.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

Mjo, jag vet att den krånglar i några webbläsare. Opera visste jag sedan tidigare, men trodde det mera berodde på att Opera är lite.. Hm... "speciellt"

Dessutom så är den inte gjord i frontpage utan i anteckningar. Det är rätt mycket avancerade php-script som egentligen inte syns. Det enda är att jag kan ha öppnat det i frontpage någon gång för att kolla hur man göra "glowing links" eller något sådant. Därför vissa cp-taggar kan finnas

Visa signatur

//Nicke

Permalänk
Medlem

T.ex. <meta>-taggen längst upp där det står frontpage.
Men det var inte utseendet på sidan som var problemet.

Jag fattar inte riktigt hur PHP kan fungera olika i olika läsare. Det _ska_ det ju inte göra. Det är samma för mig. Jag slängde ihop en gästbok och ett adminsystem till den. Jag kan logga in i både IE och FF, men en kompis kan bara logga in med FF, i IE får han inga "skriv svar"-länkar osv. Väldigt mystiskt.

Visa signatur

Permalänk

Jaa, det är väldigt konstigt...

Visa signatur

//Nicke