Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Förvirrad kille...

Man blir lite fundersam över denna annonsen faktiskt...jag skulle iaf inte lita på en kille som köper grafikkort till sin dator utan agp-port...hmm...

http://www2.blocket.se/view/2507566.htm?l=0&c=1&city=0

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Jag har köpt ett PCI-grafikkort till min ena dator som inte har AGP port..... litar du på mig
Han måste ju ha råkat köpt fel. HAr själv gjort samma tabbe för 1 år sedan, var säker på att moderkortet hade en AGP spot, men icke sa nicke.
Sen verkar han vara döv på köpet också, vad texten urskiljer iallafall.

Permalänk

Hmm, anonnsen såg inte så serös ut. Men det kansre beror på hur personen använder svenskan

Permalänk

var det svenska han använde?

Visa signatur

Folding - bad in poker, good in real life

Permalänk
Medlem

Finns redan en tråd om dendär annonsen

Permalänk

Utlänning... Nej jag bara skämta

Det är säkert nån som försöker skämta.

Edit: Bäst att jag tillägger att jag inte har något emot utlänningar innan jag blir bannad.

Edit2: Snacka om slöseri med pengar... Det kostar väl 20 spänn att annonsera på blocket?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

ursäkta mej mej inte förstå annons
vad göra? mej förklara....

allså fatta nada av vad killen skrev det enda jag fatta var att han hade 3st fx5200....
kunde ju skrivit det någit lättare. typ 3st fx5200 128MB tv-out dvi.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk
Medlem

Han är ju döv

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

jo men kunde ju ha skrivit 3st fx5200 128MB tv-out dvi

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk
Hedersmedlem

Wow, ultramaxat.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem