Permalänk

Min fina hemsida

Ni kan ju kolla in min hemsida och säga vad ni tycker om den.
adressen är www.robsternet.tk
ursäkta all reklam men min sida är inte tillräckligt seriös för att bli belönad med en .se /.nu /.com adress

Permalänk
Hedersmedlem

överst står det

"); //-->

är det meningen?

sen så finns det faktiskt gratis webbhotell som man slipper banners, pop-ups/what-ever på

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk

För det första ser det inte bra ut med ett stort vitt fält längst upp på sidan.

För det andra så:
"The server tried to set an illegal cookie.
The combination of the server's hostname and the domain attribute for this cookie is not acceptable, and the cookie has therefore been rejected.

You might want to ask the site's Webmaster to set legal cookies."

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Hedersmedlem

och vi ska inte tala om hur mycket skit som kom upp när jag gick in på sidan i IE... fick upp varning om en backdoor och allt möjligt...

samt att den bytte startsida i IE... iof använder jag bara FF men irriterande ändå...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Blev förskräckt av all reklam så jag försvann därifrån illa kvickt.. Jag rekomenderar www.brinkster.com om du vill ha ett webhotel utan reklam.. sedan kan du ju skaffa .tk adress, där kan du stänga av bannern.

Visa signatur

Patienten är en 65-årig kvinna som ramlade och föll omkull ute på gatan. Fallet komplicerades av att en lastbil därefter körde över henne.

Permalänk

Nja, bra för att va nybörjare men de mycke som kan förbättras. Vad har du för webbhotell egentligen? Det allra bästa gratishotellet jag vet är www.1go.dk där får du även stöd för PHP och MySQL.

Visa signatur

Så du söker den perfekta sidan om webbradio? Surfa då vidare till
http://www.radioworld.se
där finns allt du behöver veta om hur du drar upp en ström!

Permalänk

tack för alla snälla svar ..haha..jag varna ju för reklamen innan...och en sak till: kan tyvärr inte se alla fel för på min dator så kommer ingen reklam och inga fel.. dock så vet jag att andra har problem med det...och som sagt är det inte världens mest seriösa sida... webbhotellet är angelfire.com (suger jag vet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NWB
Blev förskräckt av all reklam så jag försvann därifrån illa kvickt.. Jag rekomenderar www.brinkster.com om du vill ha ett webhotel utan reklam.. sedan kan du ju skaffa .tk adress, där kan du stänga av bannern.

Hmm har inte brikster reklam nu för tiden? Har för mig att man måste betala för att slippa den numera...

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEvo
Hmm har inte brikster reklam nu för tiden? Har för mig att man måste betala för att slippa den numera...

jo det är rätt...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

annars e frip.dk bra gratis hotell oxå

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
tack för alla snälla svar ..haha..jag varna ju för reklamen innan...och en sak till: kan tyvärr inte se alla fel för på min dator så kommer ingen reklam och inga fel.. dock så vet jag att andra har problem med det...och som sagt är det inte världens mest seriösa sida... webbhotellet är angelfire.com (suger jag vet)

Men man skaffar inte sidor som har reklam med bakdörrar och som utnytjar diverse säkerhetshål :).

Blev panikslagen när jag öppnade sidan i IE, trodde det skulle vara en eller två popups, men så var det 4 (!!!!) stycken!. Fick panik och stängde skiten omedelbart.
Ok, det är inte världens mest seriösa sida, ännu större anledning att inte fylla besökarnas datorer med skit.

Permalänk
Medlem

Tur man kör med Meaya Popup Ad Filter...

Permalänk
Medlem

Tur man varken kör windows eller ie

Permalänk

det där med bakdörr känner jag inte till..det får du maila angelfire.com om:)

Permalänk
Hedersmedlem

du har säkert lagt in den på din sida för att göra illdåd!

nejvars, bryr mig inte...

sphinx: brukar själv sitta i Linux jag med... men eftersom att jag kör min Webbserver temporärt på den här datorn och jag inte har orkat fixa det i Linux har det blivit att jag sitter i windows...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk

reklam. reklam. reklam... pust

Permalänk
Medlem

(popup) blocker. blocker. blocker... pust

Varför dra upp en gammal tråd för bara det?