Ny pump - sambeställning ifrån Seame
Bakgrund: Efter att min andra(!) Sicce Idra dog igår har jag bestämt mig för att byta pump till en Eheim. Seame har en intressant pump som heter "EHEIM compact pump 1002". Anledningen till att jag frågar om några härifrån vill sambeställa med mig är att minimiordern ifrån Seame numera är på 75 euro. Eftersom jag bara behöver en pump och jag vet att det finns folk här som också är på jakt efter pumpar tänkte jag höra om det finns ett intresse?
Fakta om pumpen:
Så här står det i specen:
EHEIM compact pump 1002
Q. max 1000 l/h
Q. min 150 l/h
H max 2,0 m
Power consumption 23 W
Länk till sidan: http://www.shopsolution.nl/shop/home.asp?shopid=seameuk&depti...
Dessutom är det 15% rabatt på den här pumpen just nu!
Ordinarie pris är 21 euro men efter att man dragit av 15% kostar den endast 17,85 euro vilket blir ca 162 kr enligt dagens valutakurser. Dessutom är det fraktfritt. Frakt ifrån mig till dig kommer att gå på ca 50 kr som högst skulle jag tro. Svårt att veta eftersom jag inte hittat vad den väger. Om du inte väljer att hämta den i Stockholm där jag bor vilket är gratis
Intresserad? Vill du ha en pump så får du höra av dig till mig så fort som möjligt! Jag planerar att skicka ordern någon gång under nästa vecka (vecka 31 tror jag det är). Seame har 2 veckors leveranstid (!) och sedan ska ju jag skicka ut alla pumparna till er så det är bra om vi lägger en order så snart som möjligt. Dessutom har jag inte tänkt beställa hur många pumpar som helst då jag inte vill ligga ute med för mycket pengar.
Svara i den här tråden om du är intresserad eller skicka ett mail till soflanultra@hotmail.com.
// Aloha