Playboy spelet [snygga brudar]

Permalänk

Playboy spelet [snygga brudar]

Hörde av en polare om ett spel som va likt The Sims..

en s.k. "porrkung" har varit med å tillverkat.

Spelet heter Playboy: The Mansion..

för er som inte hört talas om det..så finns en länk till en film (att tanka från snabb server) på http://www.gamershell.com/download_5951.shtml

fett snygga brudar i det spelet kan jag lova er..kolla filmen själva, å säg va ni tycker

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk
Medlem

måste skaffas..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Denna tråd kanske platsar bättre i spelforumet

Visa signatur

"Jag säger bara ett ord. - Du ska dö! Nej vänta det där var ju två ord."
Dubbelt så många spelare, dubbelt så kul - Mer Co-Op åt folket!

Permalänk
Medlem

Rutten grafik..

Visa signatur

Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.

Permalänk

kanske den borde ha..men jag är trött å tänkte inte på det direkt..

rutten grafik? svårt att säga bara genom att kolla på en E3 trailer..seriöst grabben vänta å se..

spelet har inte kommit än så ni vet.

EDIT: skriv hur långt tid det tog att tanka filmen och vilken speed ni hade..just 4 fun ..

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk
Medlem

Urf vilken dynga vid första intrycket! (kanske dock har en viss charm om man spelar ett tag, är dock skeptisk).

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Men kolla på aniktena dom var ju inte direkt snygga, istort sett bara en fast textur ju =/

Visa signatur

Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.

Permalänk

Attans va hett

Permalänk
Medlem

Hur många ensamma killar finns det? Spelet kommer sälja.

Visa signatur
Permalänk
Korsordsguru

Tänk vad respekt Playboy skulle få om de t.ex valde att sponsra sexualkunskap i del amerikanska skolor istället. Skulle jag göra om jag satt med ett sådant företag som alla hatade mer eller mindre.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Tänk vad respekt Playboy skulle få om de t.ex valde att sponsra sexualkunskap i del amerikanska skolor istället. Skulle jag göra om jag satt med ett sådant företag som alla hatade mer eller mindre.

Bra idé..
Sponsra med tjejer som ställer upp att visa hur de går till..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tankar: 300 kB/sek enligt explorer
wee 43 sek kvar

edit: haha, fan va löjligt ^^
kazz grafik också, men det brukar ju vara det på denna sortens spel.. (roller coaster, sims osv) inget man blir upphetsad av precis

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

2500kb/sec enligt mozilla med rävfan

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Playboy och Hugh Heffner är ett av dom mest respekterade företagen i USA. Det är status att förknippas med dom.

MVH Swuppo

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem

Tankade i 1,03MB/sec... Kommer ivf testa spelet när det kommer!

Permalänk
Medlem

Mer inlägg med nerladdningshastigheter!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vet vad låten heter?

Visa signatur

- Det kunde varit värre, det kunde ha regnat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Playboy och Hugh Heffner är ett av dom mest respekterade företagen i USA. Det är status att förknippas med dom.

MVH Swuppo

och med det vill du säga?

Visa signatur

Permalänk

varför är ni så skeptiska? alla spel kan inte se ut som Far Cry, ´Doom 3 o.s.v...finns ju inte direkt många spel som det där på marknaden idag..ingen större konkurans direkt..eller vet ni några?

sluta klaga och ta spelet för va det är..inget supergrafikspel..grafiken är inte det viktigaste i sånna spel fattar ni väll..

orka fler "kazz grafik" inlägg nu, tack !

Visa signatur

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo

MVH Swuppo

Jo i företagsvärlden stämmer ju det. Men om vi ser pål t.ex gruppen flerbarnsmammor så tror jag inte de har samma respekt där för Playboy. Playboy gör väl verkligen ingenting för ungdomar osv och för att det inte ska få en skev "sexbild"? Om de skulle t.ex släppa lite material om sexualkunskap osv. till ungdomar, så skulle ju "the everyday joe" tycka att företaget inte var lika "dåligt".

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Acke is the Man

orka fler "kazz grafik" inlägg nu, tack !

det var bara en del av mitt inlägg..

Citat:

grafiken är inte det viktigaste i sånna spel fattar ni väll..

jo, eftersom du skrev typ "sjukt heta brudar" knappast att dom är så heta när man ser pixlarna och fyrkanterna till höger å vänster/..allt ser helt overkligt ut osv

Visa signatur

Permalänk

"fett snygga" sa jag..en typiskt standard fras...hade jag sagt "sjukt" istället hade jag verkligen menat det oxå ;D

kollade inte så noga på videon första gången..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

okok.. sak samma vilket ord du använder.. de var iaf INTE enns "fett" snygga.. ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

sluta klaga och ta spelet för va det är..inget supergrafikspel..grafiken är inte det viktigaste i sånna spel fattar ni väll..

Är inte spelets mål att göra spelaren sexuellt upphetsad?

Att påstå att grafiken i spelet inte behöver vara bra är som att påstå att tjejerna i en porrfilm inte behöver vara snygga. Båda påståenden är enligt mig fel.

Eller har jag kanske missuppfattat spelets mål?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

håller helt med föregående talare

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sex sells. Skulle aldrig lägga mina surt förvärvade pengar på nåt sånt där. Vad ska vi med sånt till? Såna där spel leder ju inte utvecklingen av grafik och vice versa framåt direkt. Thumbs down.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Mer inlägg med nerladdningshastigheter!

Citat:

EDIT: skriv hur långt tid det tog att tanka filmen och vilken speed ni hade..just 4 fun ..

Permalänk
Medlem

3min 54sec 119kb/sec

----------------------------
tråkig film, dålig grafik,dålig musik,

tecknade seriefigurer är knappast upphetsande

Permalänk

runt 350kb/s..

Permalänk
Medlem

föresten hur tar man bort spelningslistan under arkiv på media player 9 ?

ser ut som man har kollat på "porr"