Permalänk
Medlem

Tb Diskar

Finns detta att köpa och var och hur mycket kostar det

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

De största på marknaden är 400gb.

Det går säkert att få tag i Tb diskar, men då är det nog så mycket pengar att du inte har råd.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
De största på marknaden är 400gb.

Det går säkert att få tag i Tb diskar, men då är det nog så mycket pengar att du inte har råd.

Som du själv skrev så finns det inte TB diskar.

köpa flera mindre hdds och kör raid5 eller nått om du vill ha en stor partition

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Avstängd

Lacie tror jag det är som säljer sådana diskar, men det är 4x250gb i någon form av raid.

Permalänk
Medlem

finns externa.. Lacie har nån både 1Tb och 1,6Tb

Permalänk
Avstängd

SUCK! inte undra på att det inte finns många kvar som har iq över medel på swec. jag ger upp ....

bra det "finns externa.. XXX har nån både 100Tb och 160Tb"

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Avstängd

Ursäkta din ondskefulla jultomte, vaknat på fel sida om kalendern i år?

Permalänk
Medlem

Det finns interna hdd's som är på 1 Tb. men jag vet inte vart man kan köpa dom.

Permalänk
Avstängd

GAH!!!!!!!!!!!!!! DET FINNS ICKE HÅRDDISKAR PÅ 1TB !!!! FÖRSTÅR NI EJ?!

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
GAH!!!!!!!!!!!!!! DET FINNS ICKE HÅRDDISKAR PÅ 1TB !!!! FÖRSTÅR NI EJ?!

Lägg av nu va?
Vilken attityd du dras med.

La Cie säljer externa diskar på 1 TB. Även fast den innehåller 4 diskar är den fortfarande 1TB.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
Som du själv skrev så finns det inte TB diskar.

köpa flera mindre hdds och kör raid5 eller nått om du vill ha en stor partition

jag citerar mig själv

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Lägg av nu va?
Vilken attityd du dras med.

La Cie säljer externa diskar på 1 TB. Även fast den innehåller 4 diskar är den fortfarande 1TB.

Då kan man väl lika bra köpa interna diskar och raida själv?

// peakk

Visa signatur

AMD 64 +3400 ; 1024 Mb ram ; 9800 XT ;1 x 74,3 Raptor ; 2 x 160 GB Seagate ; VP201s 20.1" TFT:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peakk
Då kan man väl lika bra köpa interna diskar och raida själv?

// peakk

Visst kan man det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
La Cie säljer externa diskar på 1 TB. Även fast den innehåller 4 diskar är den fortfarande 1TB.

Vilken är din definition på hårddisk?

Visst, det är 1TB, men det är inte en hårddisk, det är fyra hårddiskar.

Permalänk
Avstängd

fast produkten säljs som en hårddisk på 1TB

Alltså får man se det som en sådan tycker jag
Sedan att det tekniskt inte finns en enda hårddisk i världen som kan lagra 1TB är ju en helt annan sak.

Permalänk
Hedersmedlem

Ondjultomte: Du får en varning för det där utbrottet. Håll igen i fortsättningen.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."