Permalänk
Medlem

Guardian Gaming Case

En polare funderar på att införskaffa ett nytt chassi. Han hittade det här: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301824&view=detailed. Jag tycker det verkar riktigt fräscht. Här finns lite mer fakta och bättre bilder: http://www.hwhell.com/articles/nzxt_guardian_case/. Någon som har ägt det här chassit eller tittat närmare på det? Skulle vilja veta om det är värt att satsa på eller om det bara är skit. Vad tycker ni?

Permalänk
Medlem

Plastigt chasi :/ Och designen kommer du trötta på efter något vecka

Permalänk

personligen så tycker jag inte det är fint men det är inte upp till mig... Det kommer vara många här som klagar och wajnar om chassit för här är det bara Lian-li som gäller.

Permalänk
Medlem

Visst kommer folk gilla ditt chassi på Lan, speciellt CS-fjortisarna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Designen håller en vecka, sen vill du ut med skiten. Tro mig har erfarenhet, inte av detta chassi men liknande.

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Vill man ha färdigmoddat så vill man.. kanske roligare och göra själv

Permalänk
Medlem

tycker att en hög papper ser bättre ut än det där chassit. Designen håller i en vecka MAX, som de andra redan sagt.

Det verkar väldigt plastigt också, skulle hellre köpt ett aluminium chassi.

Visa signatur

Write that down!

Permalänk
Medlem

Inte direkt det mest stilfulla chassit direkt, men om man gillar sånt där så visst.

Det är ju inte vansinnigt dyrt heller, och får väl anses vara relativt prisvärt förutsatt att man står ut med utseendet (och det är ju personlig smak där).

Finns en väldigt bra recension här: http://www.dansdata.com/nzxtguard.htm

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Musikälskare

Herregud, trodde inte folk köpe sånt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Har själv har ett öga på det där chassit innan det släpptes offecielt..

Dock värkar det GRYMT plastigt.. (ÄR INTE LIAN LI NÖRD) och jag valde ett biligare o slitrenare chassi ist.. Tro mej du kommer ledsna på det efter nåra månader

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

USCH! Fulare och plastigare får man leta efter... nej, det chassit skulle jag inte ens ge 200:- för.

Visa signatur

---

Permalänk

Det är inte en låda, det är en Transformer!

Permalänk
Medlem

Ännu ett smaklöst exempel på hur blinkande lampor etc säljer. Har två LED`s på min burk och jag överväger att plocka bort dem pga att de lyser för mycke. Visst nu kanske jag yttrar mej i fel tråd men näe ush.

Inser ifs att chassiet är spejsigt och förstår att vissa gillar det. Så är inte plasten för billig och chassiet i övrigt av dålig kvallisort, köp det.

Permalänk
Medlem

Ett chassi som ser ut som en vindögd smiley.. sign me up