vår hemsida www.jasonvovve.se ligger ute på nätet nu äntligen besök den gärna!

Permalänk

vår hemsida www.jasonvovve.se ligger ute på nätet nu äntligen besök den gärna!

hejsan!

äntligen ligger min och min flickväns hemsida ute på nätet nu! besök den gärna och skriv gärna i gästboken.

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk

haj!
hur tror du det skulle se ut om alla la in sina hemsidor här, va?
vill du ha kritik kan du lägga den i webdesign-delen.

kul att göra en hemsida för sin hund. den ideen gillar jag.

EDIT: gör en direktlänk för ER skull. mitt inlägg ligger så högt.
www.jasonvovve.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av father walle
haj!
hur tror du det skulle se ut om alla la in sina hemsidor här, va?
vill du ha kritik kan du lägga den i webdesign-delen.

kul att göra en hemsida för sin hund. den ideen gillar jag.

tack...

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Medlem

Du som varit medlem så länge borde veta att du postar i fel forumdel?

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

hoppas jag inte lät tyken och överlägsen. det var inte alls meningen.
det känns lite som att man måste lägga in lite , och för att inte låta allt för allvarlig. valde att skippa det.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är jag eller er hemsida men för mig var den mycket mycket intetsägande.

Visa signatur

"Hardware is the part of the computer that can be kicked"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av father walle
hoppas jag inte lät tyken och överlägsen. det var inte alls meningen.
det känns lite som att man måste lägga in lite , och för att inte låta allt för allvarlig. valde att skippa det.

nej det tror jag inte du lät...är väldigt trött just nu har jobbat med den som fan så jag e lite groggy och seg..hehe

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk

Aaah, snabblänk tack!
Änna jobbigt att kopiera klistra in,,,

Annars, helt ok sida.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Nu hänger jag inte riktigt med här. Vad är det intressanta med din hund?

Permalänk
Medlem

Hittade ett fel:

Man kan ha Schäferhund som sällskapshund.

Visa signatur

- Barn är känslovarelser. De hör mycket bra genom skinnet

Ruby Claesson Harrold, jurist och ordförande för Nordiska kommittén för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Har Jason skrivit det själv?

Visa signatur

Ursäkta mig, min ä-tangent fungerade inte :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Varnim
Har Jason skrivit det själv?

Undrar mer om det är Jason själv som gjort sidan..
Nej men jag bryr mig inte så mycket, tyckte inte sidan var fin, gillar inte hundar så mycket och är inte inte intresserad av innehållet, men finns säkert någon annan som är det..

Permalänk
Medlem

Snygg sida! Jag har alltid varit svag för Comic Sans Ms, animerade GIF'ar, och "Untitled Document".

Edit: Söt hund. Det var ju ändå den som var huvudattraktionen.

Visa signatur

5.times {print "Lär dig ruby!"} http://poignantguide.net/ruby/

Permalänk
Medlem

Mums, hårdkodad HTML är min favorit tillsammans med allt det som Foolo räknade upp och de söta utsaxade thumbsen.
Om det nu inte är Jason själv som gjort sidan och lånade ditt konto för att göra reklam så borde iaf du, som är reggad för 2 år sedan, veta att detta är fel forumsdel.
Starkt jobbat!

Visa signatur

+++++++[>+++++++<-]>-[>++>+>++>++>++>++>++<<<<<<<-]
+++++++++++++++[>+>>+>>>+>+<<<<<<<-]>+.>++++.>+++.>+.>++++.>.>+++++++++.

Permalänk
Medlem

BLOAT !

Kan inte göra mer än att hålla med Foolo.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk

Snygg stratta! Har en snarlik jag med Hoppas det inte är nån rip-off bara som dem där lågbudgetvarianterna som följer med högtalarpaketet...:p
Fin hund med

Visa signatur

Lyrics: Wasted time between solos

Permalänk
Hedersmedlem

Söt jycke.

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Du verkar gilla din hund! Hoppas Jason är glad över sin plats i cyberspace!

Visa signatur

MacBook

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foolo
Snygg sida! Jag har alltid varit svag för Comic Sans Ms, animerade GIF'ar, och "Untitled Document".

Edit: Söt hund. Det var ju ändå den som var huvudattraktionen.

jag är så trött så jag har nog bara helt enkelt missat det där med untitled document..får ordna det imorgon eller nåt....

angående gästboken så tror jag den har gått ner sig av okänd anledning....www.olzzon.com där jag tog den ifrån verkar med ha gått ner sig så det beror väl på det skulle jag tro eller så har ni skrivit för mycket i gästboken ehehe

Premonition:
Det är en orginal stratta ja
vilket högtalar paket syftar du på? den som står i bakgrunden bakom min flickvän på en av bilderna?? för det är en vanlig JWS Unique 2500 100w som e kopplad till min Denon DRA 275RD förstärkare.

p4radox: kul att du gillade bilderna. Jason har inte skrivit det själv nej hehe jag har gjort det men flickvännen (happygirl på swec) har stått för tänkadet, texterna samt vilka bilder som ska vara med. Det är för övrigt hennes konto med.

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kneten
Hittade ett fel:

Man kan ha Schäferhund som sällskapshund.

Klart man kan. Absolut. Men en schäfer mår bäst av att jobba men visst, det beror ju på hur ägaren väljer att använda sin hund. Jag känner många som har sina schäfrar endast som sällskap och det tycker jag inte är något fel.

Det är ju bara så att dom flesta som är seriösa idag med schäferuppfödning tycker annorlunda och vill att man ska arbeta med sin hund.

Visa signatur

Dream As If You'll Live Forever Live As If You'll Die Today

Permalänk
Hedersmedlem

HappyGirl: Tror mer att han syftade på att det var stort S i schäferhund.

OnT: Nja, faller inte i min smak, känns lite 90-tal aktig. Fonten verkligen hatar jag (aldrig gillat Comic Sans MS), gillar inte bakgrunden pga att det är förvirrande att se på innehållet på sidan.
En meny med onmouseover bilder känns istort sett uråldrigt.

Så, nej den får inte bra betyg av mig när det gäller design men det är en rolig idé att göra en hemsida för hunden. Mycket söt hund dessutom.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
HappyGirl: Tror mer att han syftade på att det var stort S i schäferhund.

OnT: Nja, faller inte i min smak, känns lite 90-tal aktig. Fonten verkligen hatar jag (aldrig gillat Comic Sans MS), gillar inte bakgrunden pga att det är förvirrande att se på innehållet på sidan.
En meny med onmouseover bilder känns istort sett uråldrigt.

Så, nej den får inte bra betyg av mig när det gäller design men det är en rolig idé att göra en hemsida för hunden. Mycket söt hund dessutom.

Nej det tror jag inte, läste faktiskt det som stod i gästboken på hemsidan.

Visa signatur

Dream As If You'll Live Forever Live As If You'll Die Today

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foolo
Snygg sida! Jag har alltid varit svag för Comic Sans Ms, animerade GIF'ar, och "Untitled Document".

Edit: Söt hund. Det var ju ändå den som var huvudattraktionen.

Jag har gjort sidan i Dreamweaver MX2004.

Var nånstans ändrar man så att det inte står untitled document??

jag ändrade nyss *trodde jag* men det gav ingen verkan =(....

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Medlem

<title>vad du vill att det ska stå</title>

lägg detta under <head>

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pfes
<title>vad du vill att det ska stå</title>

lägg detta under <head>

hur gör man det i Dreamweavers grafiska läge?

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Medlem

till vänster om preview/debug in browser knappen finns det ett fält.
Det är bara att fylla i där vad du vill att det ska stå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pfes
till vänster om preview/debug in browser knappen finns det ett fält.
Det är bara att fylla i där vad du vill att det ska stå.

oki...tack

jag kikade där nu....på båda ställena du nämnde...det står redan jasons hemsida där och det ändrade jag i morse och skickade upp på servern men ändå så står untitled document....why?

=(

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Hedersmedlem

ElajtenWorld: Äh, ändra det manuellt i kodläge istället... Så vet du att du gör rätt.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
ElajtenWorld: Äh, ändra det manuellt i kodläge istället... Så vet du att du gör rätt.

provade det med...still don´t work

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElajtenWorld
provade det med...still don´t work

isf tror jag nog att du laddar upp fel fil

...eller så är det Dreamweaver som spökar...