vår hemsida www.jasonvovve.se ligger ute på nätet nu äntligen besök den gärna!

Permalänk
Hedersmedlem

Efter lite kollande i koden så ser jag att du har ändrat title för den översta framen, inte för själva index.html.

Högerklicka och välj sidegenskaper eller något sådant heter alternativet. Där skriver du in Jasons sida.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
Efter lite kollande i koden så ser jag att du har ändrat title för den översta framen, inte för själva index.html.

Högerklicka och välj sidegenskaper eller något sådant heter alternativet. Där skriver du in Jasons sida.

på själva index sidan?? är det den som styr allt då??

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Hedersmedlem

ElajtenWorld: Jepp, det är den som innehåller koden för hur framsen ska byggas upp och vilka filer de ska innehålla.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
ElajtenWorld: Jepp, det är den som innehåller koden för hur framsen ska byggas upp och vilka filer de ska innehålla.

ok..då kikar jag på det senare ikväll....

Visa signatur

AMD Sempron 3000+@2000Mhz (166x12.0)|Asus A7N8X-E Deluxe NForce2|DDR-RAM 1024 Mb PC3200 - 400Mhz |Radeon 9800 Pro 128MB 400Mhz Ramdac|Seagate Barracuda 460GB 7200rpm.8Mb Buffert|15" Daewoo|LG DVD-Rom|LG DVD-RW

Permalänk
Medlem

tips, sätt sida att heta något annat än "Untiteld Document"

Permalänk
Hedersmedlem

barf: Det är det vi diskuterat de sista inläggen.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.