Warclockers, nu drar vi igång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Great Ferrat! Har du möjlighet att komma ikväll, Ferrat? Ifall du är med kanske vi kan diskutera om passande namn till båda guilds..

In på IRC? jodå..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Har skrivit ihop en sammanställning från mötet som jag la i första posten. Det var mycket annat som sades, men som vi kommer vänta med tills det har nått ut till alla som inte kunde komma idag. Det var saker som val av server, pvp/normal osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Vågar inte anmäla mig då jag knappast litar på Tradition.
Känns som om jag kan få både 0, 1 eller 2st exemplar av det där spelet

Inte har man fått svar på mail eller foruminlägg som gjordes i Fredags heller ännu. Neh tacka vettja webhallen.

Inte lita på tradition? köpte retail i butiken i förrgår, menar du att man kanske inte får det ändå?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av borgen
Inte lita på tradition? köpte retail i butiken i förrgår, menar du att man kanske inte får det ändå?

Först i EU som har KÖPT retail? Förbokat låter bättre.

Ang webhallen, dom är helt slut och dom kommer INTe få in flera med beta. Har redan mailat dom.

Samma gäller med alla andra

Men iofs Tradition är billigare, för dom skickar men en gullig action figur.
Nåja jag fick min orderbekräftelse på typ 5 min efter beställningen så det funkade bra, har även beställt brädspel ifrån dom och det har alltid funkat bra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av borgen

Det jag inte litar på är att jag bestäldle första gången men fick varken kvitto eller e-mail med bekräftelse. Så jag beställde på nytt och fick detta. Nu när man läser i deras forum verkas det som om beställningen blir lagd i alla fall. Så jag mailade och sa att dom skulle ta bort min order om jag hade blivit bokad för två exemplar. Deras e-mail support är inget att hänga i julgranen och i forumet verkar dom köra 5 åt gången som dom svarar på och sedan hoppar dom 5 osv....

EDIT: Fel användare, så kan det gå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Först i EU som har KÖPT retail? Förbokat låter bättre.

*klipp*

Nåja var väl det jag menade..

Har snackat lite me en snubbe i klassen och han påstår att det är en öppen beta, lr alltså fri att tanka oxå, så man behöver inte boka det för att kunna lira, men så har inte jag riktigt fattat det, eller har väl inte fattat ngt alls kanske? Om nån vill tillrättavisa det här vore det bra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
alliance? bah.. nej då hoppas jag på att valhall hoppar över från EQ och drar igång något så man får lite klass på spelandet

Det behöver vi inte alls hoppas på, tycker de passar alldeles utmärkt i EQ2 ^^

GL Flaskis och alla er andra dock

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig i Aliancen jag e på

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Skriv upp mig i Aliancen jag e på

jag med

Visa signatur

[size="1"] Intel Pentium 2.54 Ghz- Geforce 4 Ti 4600-Soundblaster Live 2! 6.1- 120 GB Barracuda IV-256 PC2700 512 DDR-WinXP Home[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QwertyNisse
jag med

jag med

Permalänk
Medlem

Okej, ni är uppskrivna.

Ni är väldigt välkomna till vår temporära kanal #warclockers på qnet, och vårt forum: http://gpo.mine.nu/forum/index.php

timerx, jag vet inte om jag har skrivit upp dig. Vilket nick hade/vill du ha?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Det behöver vi inte alls hoppas på, tycker de passar alldeles utmärkt i EQ2 ^^

GL Flaskis och alla er andra dock

danke

In på forumet ni som vill vara med

En ordentlig hemsida är på väg upp också