Permalänk
Medlem

Bakåtknappen på mx1000 i Firefox 1.0

Hej!

Riggat upp min nya MX1000 och det funkar kalas tills....
Startar Firefox 1.0 och ska klicka bakåt men det funkar inte....
I Explorer så lirar det bra. Är det någon som stött på samma probblem?
Drivrutinerna som följer med är installerade så....

Mvh
Micke

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Har en MX900 och har samma problem, innan jag installerade drivisarna från LT så funkade det fint.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Testade även de nya nu från logitechs hemsida.

Hur gjorde du för att få det att lira?

Mvh
Micke

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Har precis samma problem med min MX1000. Har logitech inte upptäckt andra browsers än IE måntro?

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem

Knappen funkar fint för mig i firefox

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loefet
Knappen funkar fint för mig i firefox

Har du en MX1000?
Installerat Logitech-drivers?
Ändrat några inställningar?

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem

Ja

Ja

kom på nu att bakåt inte fungerade i början, löste det genom att ersätta "bakåtknappen" med tangentbordkomandot för bakåt (ALT?VÄNSTERPIL) samma sak med frammåt (ALT+HÖGERPIL), efter detta så har det äldrig krånglat mera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loefet
kom på nu att bakåt inte fungerade i början, löste det genom att ersätta "bakåtknappen" med tangentbordkomandot för bakåt (ALT?VÄNSTERPIL) samma sak med frammåt (ALT+HÖGERPIL), efter detta så har det äldrig krånglat mera.

Ahh.. smart

funkar prima!

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem

Jo de var ju smrat de. De funkar ju kalas.
Nu får musen 10/10

Mvh
Micke

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

hehe..såg att det var ett tag sen ni snackade i den här tråden, men ville bara påpeka att det går att göra en liten annan enkel lösning i Setpoint. Skickar med bild...

http://web.telia.com/~u36707606/mx1000.JPG

Visa signatur

Intel Core i7 12700K • MSI MPG Z690 FORCE WIFI • Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL38 Dominator Platinum RGB • MSI 3060 Ti Ventus 3X OC • AOC 27" 27G2U • Razer Basilisk V3 • Razer Cynosa • Lian-Li O11 Dynamic - Razer Edition • Seasonic FOCUS GX 850W

Permalänk

Min funkade utan någon inställning alls.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Corpsegrinder
Min funkade utan någon inställning alls.

Men har du då installerat drivrutinerna till musen, Logitechs egna?

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PC_Power
Men har du då installerat drivrutinerna till musen, Logitechs egna?

Nej, det har jag inte gjort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Corpsegrinder
Nej, det har jag inte gjort.

Dåså, det är ju där problemet ligger...

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PC_Power
Dåså, det är ju där problemet ligger...

Vilket problem?
Den funkar ju utan att jag har installerat några drivare eller gjort några andra inställningar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Corpsegrinder
Vilket problem?
Den funkar ju utan att jag har installerat några drivare eller gjort några andra inställningar.

Ja, om du läser hela tråden så uppkommer problemet när man installerat drivrutinerna till musen, och eftersom du inte gjort det så är din lösning inte en lösning på problemet.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Är enkelt att fixa.
i setpoint, ändra Fram och Bak till annat - Allmänna knappar
då funkar det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
Är enkelt att fixa.
i setpoint, ändra Fram och Bak till annat - Allmänna knappar
då funkar det.

Äntligen en vettig lösning på problemet!
Tack!

Permalänk
Medlem

Funkar fint att sätta knappen bakåt till "backspace" också, då bläddrar du upp i mapparna i windows också och inte bakåt om man säger så. Funkar i alla browsers tror jag.

Visa signatur

MSI P67A GD55 | Intel i5 2500 3.3 | Gigabyte GTX 760 Windforce 3X | 8gb A-Data 1333 | Intel 320 SSD 120GB (+ misc storages drives...) | Fractal Design R3 Arctic White | Logitech G700 | Qpad Heaton XXL | Dell U2412M | Topre Realforce 88UB | Focusrite Scarlett 2i2 | Sennheiser HD-650