Permalänk
Medlem

ja få se sidan du graverade fel som preview

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KabojsarN
fin barnstol

synd att graverade fel sida, var sugen på att se en liten preview

hur ska dom fläkta? en in en ut? eller ska du har massa fler fläktar så att ut/in blåset blir i mitten och mot kanterna? funderar på hur man ska få fram den bästa genomströmningen i en kista

verkar fortfarande bli helfräkt....

kommer sitta 2x120mm fläktar under hdd racken.. en på vardera sida .. dom kommer blåsa delvis på mobo och delvis på hdd´s, sen kommer det sitta 1x 120mm fläkt uppe nånstans som drar ut luft vilket gör att luften är tvungen å passera hdd´s för att komma ut..sen drar ju nätagget ut luft så vi får se..

felgraveringen bidde inte fel utan bidde bara på fel sida så jag får göra om ... bara ett par linjer så inte mycke å se, men fortfarande fel

Permalänk
Medlem

Hoppas på nytt plexi idag då

Det börjar ju likna nått nu!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

arrggghhhh... du har visst hunnit före med ideen att göra ett chassi som en kista. "Shit happens live goes on" då kanske jag får hitta på ngt annat.

Men det verkar bli ett bra bygge iaf. Lycka till i fortsättningen

Visa signatur

Dothan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lilltysken
arrggghhhh... du har visst hunnit före med ideen att göra ett chassi som en kista. "Shit happens live goes on" då kanske jag får hitta på ngt annat.

Men det verkar bli ett bra bygge iaf. Lycka till i fortsättningen

tackar jag vet hur det känns nån "nasa" han före med rymden som va min ide :\ "trist" när det händer ..

ska ha "horn" på sidorna.. så dags att fixa till plexi horn "värme e bra"

nämen se där ett horn växte fram ... kan bli lite fränt ..

väntar på att sidorna ska torka så jag va ju tvungen å leka lite

Permalänk
Medlem

SÅ JÄVLA SNYGGT MED HORN!
Hur gjorde du?

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

Just när man inte tror att det kan bli mycket snyggare så drämmer killen till med djävulshorn i plexiglas. Vad säger man? Världsklass!

(Token: jag tror han värmde med värmepistol som du ser på bilden så att plexit smälte och bildade hornen fast upp och ner)

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

hahahaahaha fan va SJUKT! fett snygga! hur vinklade du dom så där? va det bara att värma under så sjönk plexit?

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk

Domdär hornen var ju grymt snygga. Ska du måla själva hornen röda,. innuti, eller?

Permalänk
Medlem

omfg mannen... det här kommer bli ruuuskigt snyggt...

Permalänk
Medlem

Fräck idé med hornen!

Permalänk

Ja kommer iallafall svimma när ja ser resutatet!! :S
Hur fan lyckas man göra de så jävla snyggt?!?!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
kommer sitta 2x120mm fläktar under hdd racken.. en på vardera sida .. dom kommer blåsa delvis på mobo och delvis på hdd´s, sen kommer det sitta 1x 120mm fläkt uppe nånstans som drar ut luft vilket gör att luften är tvungen å passera hdd´s för att komma ut..sen drar ju nätagget ut luft så vi får se..

felgraveringen bidde inte fel utan bidde bara på fel sida så jag får göra om ... bara ett par linjer så inte mycke å se, men fortfarande fel

Ja det verkar ju funka isf, om du inte ska ha massa dockskallar ivägen

hornen blev ju riktigt dina, ska du ha nån liten led mot dom för att få fint ljus också eller?

Det här kommer ju lätt bli ditt snyggaste hittills, gillar temat skarpt, ja menar hur många
kist-datorer finns det?

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

oki lite mer ...

lite mer struktur som med hornen ...men va kan detta bli

nämen så bidde det ett ansikte .. nu har jag dock graverat så det ser lite rispigt ut på insidan då det tog lite skada av formandet ..

sidär

blir nog bra ... tebax te graverandet ..

Permalänk

jävlar va fint.... men åter igen, ska du ha nå leds i plexit?

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

ofyfan.. va läskigt det kommer bli med ansiktet... najs gotall

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

oki ramlar på lite nu ...

så sida hyffsat klar ..

Permalänk
Medlem

Fy fan vad snyggt =D

Visa signatur

When God Gives You Lemons...
YOU FIND A NEW GOD!

Permalänk

snygg spegelbild

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

haha ja har också gjort sånna där horn, fast mindre då ett "trance chassi"

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Medlem

grymmt men fortfarande du har ju knappt börjat lär ju bli ett par sidor till

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Avstängd

väldigt läckra horn

Permalänk

Det här blir bara bättre och bättre :D.

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Medlem

åsså bidde klockan lite mycke för å fortsätta gravera :\ ...

men men finns annat å pilla på

Permalänk
Medlem

Kom inte in på swec... före nu och missade ju alla dina updates men fick desto mer på en gång

EDIT: Snygga horn !!!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

kan man inte få se en förstorad bild på Din tatuering på ryggen?

Jävla nice Chassin du gör Keep up the good work

(SKa inte tjata på F5 F5 F5 F5 F5)

Kommer följa detta med Respekt

Ps. Var får du alla ider ifrån?

*Edit* har läst genom allt tog sin lilla tid *Edit*

Visa signatur

AMD 64 3700+, Abit KV8 K8T800, Twinmos 1024ddr PC3200, Sapphire X850XT, Soundblaster Audigy LS, 2st 200gb Matrox s-ata, Aspire 500w

Permalänk
Medlem

AMDRULEZ
han har lagt upp en förstorad bild på tattoon i en annan tråd

Permalänk
Medlem

där..

Permalänk
Medlem

Nice Thx

Visa signatur

AMD 64 3700+, Abit KV8 K8T800, Twinmos 1024ddr PC3200, Sapphire X850XT, Soundblaster Audigy LS, 2st 200gb Matrox s-ata, Aspire 500w

Permalänk
Medlem

då jag fick en repa på fronten .. :\ ..
så satte jag "ansiktet" av plexi där å den bidde ruskigt bra .. svårt att se på denna bild men de blev skitbra

fan va tvungen å mäta å kolla då bilden ser skev ut .. lol men de e rakt .. måste tagit ett "skevt" kort