Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LunkZor
^^ men varför tar det så lång tid?

Tycker du det tar lång tid??????? Killen uppdaterar ju flera gånger om dagen, kom igen nu, modding kräver tid för att det skall bli bra!

Supernice låda förrästen! Gillar idén skarpt!

Keep up the good art of casemodding!

Permalänk
Medlem

oki håller på med "dörren" ett jävla pill ..

ska bli lock ...

åsså bitar

liknar det nåt?

har börjat limmat plexin i bitar .. med loctite 330 som får det att smälta ihop..:)

en hel del kvar dock men försöker ..

Permalänk
Medlem

Yes! Äntligen mer bilder Ser bra ut.. kommer nog blir skitnajs i slutändan

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk

Alltså, ska själv börja med första modden snart, men när man ser sånt här blir man ju mörkrädd ;D. Kepp up the good work !

Permalänk
Medlem

skicka info så man får kolla när du börjar

Permalänk
Medlem

ser ju bra ut än så länge! (har köpt delar till mitt projekt )

förresten, har nån märkt att om man markerar en glad smiley, så ser den ledsen ut?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
ser ju bra ut än så länge! (har köpt delar till mitt projekt )

förresten, har nån märkt att om man markerar en glad smiley, så ser den ledsen ut?

Bara i Internet Explorer, Mozilla är inte lika deprimerade som Microsoft.

OnT: Ser ut att bli riktigt nice det här.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iopqoi
Tycker du det tar lång tid??????? Killen uppdaterar ju flera gånger om dagen, kom igen nu, modding kräver tid för att det skall bli bra!

Supernice låda förrästen! Gillar idén skarpt!

Keep up the good art of casemodding!

mitt inlägg var ju inte sarkastiskt alls... noooo

ontopic: snyggt som fan, undrar hur det kommer se ut i slutänden

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
skicka info så man får kolla när du börjar

Hmm jo skulle väll kunna göra det, är dock ett långtidsprojekt. Ska bli min grabbs dator (han är 1år & 3 månader nu) så planen är att det ska vara klart tills nästa jul

Är i stadiet när jag letar de delar som ska utgöra "modden". Chassit du köpte 4 st av från ACP är det som "kliar" som bäst i fingrarna jusst nu. Måste betala alla räkningar först, planera julklappsinköp & sedan när det är klart, har jag då kvar 500:- så då börjas det

EDIT: Nu har det börjat. Fick med mig ett par polare att beställa från www.acp.nu (fri frakt) så nu är min första "stora moddning" på G. Det gick inte att hålla sig borta

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”I do not fear computers. I fear the lack of them.” --- Isaac Asimov

Permalänk

Dreglar över det hela..

Permalänk
Medlem

WTF inte updates på hela dan men hoppas det kommer....

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

oki för mycke problem med de bitarna jag jobbade med igår..:\

men har pillat lite med ny plexi

efter ett tag med dremmel och fil och kniv

så lägger vi till lite aluminium ...

nu ska det lekas med ideer gällande "dörren"

saknas lite delar ännu dock .. men det kommer så får leka lite med utseende så länge ...updates på g

Permalänk

Mycket fin GoTaLL ge den där lådan ett ont sken också..

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Medlem

De vore roligt om d ugjorde en Dracula kista replika... med knarrande ljud när man öppnar den och en dracula docka som sover, med snarkningar, och kanske ibland gallskrik från något utav draculas offer... Jag ghillar inte att du har plexi, det är ju en kista, man ska inte kunna se in på den döde om man säger så

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Vad är det som säger att man kommer se igenom hela chassit när det är klart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Vad är det som säger att man kommer se igenom hela chassit när det är klart?

Han senaste modd, stenlådan.., en kista ksa man inte kunna se igenom enligt mig, det är ju en kista, man ska bli skrämd när man öppnar lådan, tillsammans med ett gallskrik, ser man innan man äns öppnar lådan vad som finns i, förstör det själva skrämselgrejjen.

Plus, om jag inte minns fel så skrev GoTaLL nånstanns om att han inte skule måla den. De va nån som förelsäog det att måla insidan så att det glänste fint på utsidan, GoTaLL svarade då att han om han skulle målat den, sklulle han gjort det innan monteringen.

När är det dags för nästa update?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Ge oss bilder nu...! Wiiie! Lika glad när ja ser dina moddar som alltid!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

gällande målningen så får vi se .. dt har kommit lite grejjer som kan bli rätt bra vid rätt färg men vissa bitar "ska" synas från utsidan därav plexit .. har även "mörk" makrolon men vet inte riktigt ännu --- ska lattja lite mer med fronten så kommer det updates

apropå plexit ..så gillar inte jag heller att det är genomskinligt sådär men det skall lösas på nåt sätt ..hur får tiden utvisa

oki kommer updates idag då jag ska hämta färg, nya grejjer te dremmeln ..nya färger te airbrushen...mer aliminium etc ... så förhoppningsvis kan man bli hyffsat klar när man får hårsvaran imorron eller på fredag

Permalänk

Så jävla snyggt asså!!!

Visa signatur

Processor: AMD Athlon64 FX-62 X2 Dual-Core 2.8GHz | Morderkort: Asus M2N32-SLI Deluxe nForce 590 | Grafikkort: GeForce 7950 GX2 | Minnen: 2st 1024MB Corsair Xtreme 4-4-4-12 | Ljudkort: Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

blir bättre idag när jag har en hel del grejjer mer ... har vari lite stiltje då materialet tog slut
men de e löst

Permalänk

Gött, ser fram emot mera bilder på ditt gryma arbete..

Permalänk

F5 F5 F5 F5.....

Fan va det är roligt med trådar som den här...

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Avstängd

den kommer bli underbar när den är färdig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kookie
http://kookie.info/thumbsup.jpg

HAHA:D ^^ tycker de samma

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk

nu e de dags att skriva något igen, man får ju inte bli bortglömd när man ändå sitter 24/7 och dreglar efter updates...

hur ska dörren öppnas? ja menar, rakt åt sidan blir ju komplicerat om du ska få det stabilt.

aja du löser det säkert, blir bara så nyfiken

är så trött på frasen "give us more updates" just nu så ...

givv ass mår appdejts plis!

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KabojsarN

är så trött på frasen "give us more updates" just nu så ...

givv ass mår appdejts plis!

Ja den var ju "ny" :lol)

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

ja men de va ja som började me hyllning till Hipp!hipp!'s "svenska för nybörjare"

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

Njae, tyckte inte om denna så mkt...
Hade nog varit bättre om den var i trä.

Men det blir nog bra ändå, lycka till

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Vad ni skall "klaga på detta gryma bygge

Som någon redan sa f5 är utnött :0

Visa signatur