Permalänk
Medlem

Hatar Knuffbilspel

ASDASDFG vad fan jag hatar bilspel som medspelare/bottar knuffs

i flatout i varje gång jag är nära målet då en jävla bot knuffade mig rak in i vägg

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

Hehe, jag vet hur irriterande det är. Är likadant i NFSU2

Permalänk
Medlem

älskar rally...ensam och lugnt

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

Spela Burnout 3, då kommer du skrika av ilska vid vissa situationer. Tro mig, jag vet. Men jag älskar det spelet ändå.

Permalänk
Medlem

jag tycker det är kul när modståndarna gör det

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Hedersmedlem

rbr
där kan du vara? uh.lugn..om du kan hålla dig på vägen

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Klart mycket roligare när man kan knuffas med andra bilar, än att köra en lång skogssträcka helt ensam.

Men det är ju min åsikt...

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Roligare om dom knuffas, i flatout ska dom ju knuffas. det är väl halva grejen?
Skönare när det blir lite utmaning och man blir skönt förbannad när man blir knuffad så man snurrar runt 2 varv och voltar..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

ja man vill ju för fan ha lite motstånd

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
jag tycker det är kul när modståndarna gör det

Permalänk
Medlem

tror ni det e kul att jag körade nr 1 i hela tiden tills siste varvet då jag blev knuffade till sista plats!

det finns ALLTID en eller två som e smarta förare (eller har bil som går jättefort) och resten är har låg IQ och knuffs mig till sista plats medan nr1 komma i mål

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

gillar inte i nfsu2 att dom ska knuffas förstör ju hela spelet nästan. jag hade iaf inte knuffats o hållt på med en sån bil

Permalänk
Medlem

I Flatout har jag inget problem med buffladet, men däremot så hatar jag verkligen den automatiska varvtalsregleringen som finns i spelet.

Permalänk
Medlem

I flatout är det meningen att man ska knuffa på varandra ju, du måste knuffa tillbaka

Permalänk
Medlem

I vissa spel kan jag hållla med om att det är irriterande men i Flatout är ju 75% spelet att skicka in motståndaren i träd/stolpar/räcken etc. Du får väl se till att leda med lite mer än bara nån meter på slutsträckan så är det ju lugnt.

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk

Flatout är ju 99% knufflande!

Det är det som är det roliga....
när vi körde LAN en gång körde vi endast med Pepper (hundkoj-bilen) men en kompis valde att vara seriös o ta den bästa bilden ....

stackars honom.... tänk dig 7 små hundkojor stå i en röra med en vanlig bil i mitten

Till slut vände vi om o ställde upp hos på ett led.... så vi blockerade hela vägen....
om vi säger så här...

Han kom inte förbi

Permalänk
Medlem

jag älskar rally spelen

Colin Mcrae

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Klart dom ska knuffas och tacklas med en annars så är det ju ingen action i det hela (: Men jag kan hålla med om att det är jävligt irriterat om dom knuffar av en från vägen precis innan mållinjen =D

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Hellre att dom knuffas än att de är fastlimmade på vägen, 2 cm bakom din kofångare, i ett led av 7 bilar och bara väntar på att du ska göra minsta inbromsning. Dom har spelat Apex (Xbox) till exempel förstår vad jag menar.

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem

I Trackmania så glider man rakt igenom allt motstånd

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Det gamla Toca 2..
När de kom ut, riktigt kul..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
I Trackmania så glider man rakt igenom allt motstånd

Vilket gjorde en mer än lite besviken när man spelade det i nätverk.

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Medlem

I NFSU2 så är bottarna i lag. En koncentrar sig på att dra in dig i väggen i början så att de andra kan köra förbi. Har hänt mer än en gång.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

För att ta två extrema exempel på typ av bilspel. <b>Carmageddon</b> och <b>Nascar</b>.

I det ena så ska man krocka o döda o ha sig och det är det roligaste jag kört.

I Nascar, (och nåt spel (rallychamp kanske) där nån britt talar om hur körningen går) handlar det bara om att köra, köra och åter köra....det var så tråkigt att jag var glad över att det var mina kompisar som hyrde det (PSX).

Har inte testat något bilspel annat än Carmageddon serien på PC.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]