Permalänk

visual basic.net

Är det någon som vet var man kan tanka vb.net?

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Medlem

Finns en utvärderingsversion på microsoft.com letar du full version så snackar vi inte om det här.

Visa signatur
Permalänk

Prova Sharpdevelop om du vill börja koda vb.net. Det är helt gratis.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Den som så viskar var man kan ladda hem något annat än en utvärderingsversion åker ut med huvudet före!

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Annars hade väl microsoft nåt erbjudande för ett tag sen?
För 5€ ~ 50kr fick man en beta av Visual Studio .NET 2005 hem på posten, som jag minns det iallafall.

Nån som vet om "erbjudandet" finns kvar?

Visa signatur

Lian-Li V600, Intel Core2 Duo E6400 2,13GHz, Asrock ConroeXFIRE-ESATA2, 1GB DDR2, nVidia 7600GS 256MB, Samsung Syncmaster 172X

Permalänk
Medlem

Var den jag tänkte på. Den gick även att ladda ner helt gratis på microsoft sida någonstans. Vet inte om det är en "timebombad" beta eller om man kan köra den hur länge som helst.

Visa signatur
Permalänk

ok.. tack. jag fattade det som att vb.net fullversion var gratis. tack för att ni redde ut den saken åt mig

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Inaktiv

Annars kan du ju köpa Visual Basic.NET STD för 1129:- inkl moms, på www.dustinpartner.se

Direktlänkt
http://www.dustinpartner.se/DacsaPortal/system/pages/products...

Permalänk

hmmm... låt mig se, köpa det för 1129:- eller skaffa en utvärderingsversion? det var en svår fråga, men jag väljer nog att skaffa en utvärderingsversion.

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Medlem

Skaffa betan av VB .NET 2005, heter Express Edition. Finns på MSDN och är gratis. Har för mig den ska funka tills mars 2005.