Permalänk
Medlem

Razer Diamondback - Musmatta?

Har köpt en Razer Diamondback, och jag känner att min FunC inte håller måttet längre, delvis för liten och konstig yta.

Vilken musmatta tordes jag köpa?

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

CorePad!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Hedersmedlem

Fel forumsdel.

*Tråd flyttad*

EDIT: http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_041209_corepad_...

Eller en Qpad Lowsense kan vara något för dig?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

icemat om du inte störs av ljudet

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

q-pad xxxl helt klart!
underlaget är grymt skönt o ger ett bra "flow" och den är stor vilket är bra i vissa situationer om du har låg sens.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

qpad XXXL utan tvekan. har en sån och ångrar mig inte för en sekund.. ska köpa en diamondback snart också.

Permalänk
Medlem

Razer eXactmat eller Steelpad S&S
Qpad = Dålig kvalle...utsliten efter ett tag.

Permalänk
Medlem

Qpad går att köra i tvättmaskinen och då blir den som ny

Permalänk
Medlem

Icemat blir alldrig utsliten.. Möjligen repor om du inte är så snell vid den. Jag kör med Icemat

Visa signatur

p910i, iPod 4G 20Gb,

Permalänk
Medlem

Eftersom där redan är teflonfötter på razern, så tycker jag personligen att en QPAD XXXL Hard Contact vore det givna valet! Har en själv, dock med en MX500 + Hyperglidez, sjuktskönt

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem

Steelpad S&S är hur skön som helst!!

Visa signatur

HyraX

Permalänk
Medlem

På fragbite så testade dom de bästa musmattorna och razers exactmat var bäst men var tydligen tvungen att byta skatez varje dag vilket blir dyrt