Permalänk
Medlem

Blir nog min nästa mobil också men det blir inte fören ett bra tag längre fram i alla fall.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem

jag ska få en ny mobil när jag börjar 7:an i höst komemr den där mobilen att vara något att ha..komemr den att ha släppts då?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rengch
jag ska få en ny mobil när jag börjar 7:an i höst komemr den där mobilen att vara något att ha..komemr den att ha släppts då?!

Med tanke på att SE inte ens vill erkänna att telefonen finns så lär det inte finnas något datum på telefonen heller, men låt oss säga att dem visar upp den inom två månader så kan det ju faktiskt bli så att den kommer till höst.

Du kan ju alltid hålla tummarna.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

ok....ja man kan ju alltid hoppas..:D

Permalänk

Fattar inte varför dom inte gör den kompatibel med MS pro duo istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feffe
Ja det har du fan rätt i!
Vad hände med de små då?

Senast jag kollade pricerunner efter priset på min gamla 8310 (fulländad telefon, inklusive radio) kostade de tyvär 2000:-.. Annars hade jag dinglat med en ny 8310 istället för min z1010.. tråkigt att man skulle ha sönder den

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sassafras
ska också bli kul att se kommande SE clamshells och smartphones. framför allt är jag nyfiken på s700i- och z600-uppföljare.

z600'ans har funnits ett tag, eller är jag paranoid när jag säger att jag har en z1010

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

designen är väldigt 90 tals jag håller med.. usch.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4bstract
z600'ans har funnits ett tag, eller är jag paranoid när jag säger att jag har en z1010

Z600 har ingen efterföljare.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Farsan jobbar på SE i malmö, han sa att han kanske skulle skicka den här mobben till mig efter jul (Mycket snack och lite verkstad från honom dock). Ska ringa honom och höra om han har några detaljer om den i morron.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Farsan jobbar på SE i malmö, han sa att han kanske skulle skicka den här mobben till mig efter jul (Mycket snack och lite verkstad från honom dock). Ska ringa honom och höra om han har några detaljer om den i morron.

Gött gör så ^^

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

riktigt cool, fast inte lika ball som samsungen jag nyss såg i new york med 1.5gb hdd

Permalänk

http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9021&sid=1 där har ni nog lite svar om datum och uppvisningar .

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk

jag blir rätt besviken om SE inte visar upp nånting nytt på 3gsm-mässan i cannes nästa vecka.

Visa signatur

Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 GHz 4,00 GB RAM ATI HD 4670 TSSTcorp DVD+-RW TS-H553A Windows XP Home SP3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New Player
Fattar inte varför dom inte gör den kompatibel med MS pro duo istället

Enligt mobil skulle den ha MS pro duo, får väl hoppas på att de stämmer

Permalänk

Att dom inte gör större lins så det kommer in mer ljus = inomhusbilderna blir bättre.

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Medlem