Vilken mobil skall jag köpa? RAZR V3, D500 eller K750i?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX
Är det hennes jobb, att använda mobiler? Stabilt jobb...

Japp :D...jag ska försöka att få tag i en ny mobil genom henne..men hur kul e det när man knappt får använda den bland allmönheten :S

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

Jag tyckte mer att det var lite intressant med "fasters fru". Lite coolt, så där.

Hur som helst, jag gillar inte "Razrn". Visst, den är ju tunn som få, men den är ju å andra sidan lika bred som en P900 och det är ju inte helt hundra. Jag har funderat på en Z800 men nu när K750 dök upp blev jag osäker...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tayano
min fasters fru ...

Off topic:
Är hon lebb?

Jag kände på en polares RAZR idag och den känns lite b på något sätt. Det är enbart tunnheten och till viss del designen jag gillar, inget annat...

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Overkill
Off topic:
Är hon lebb?

´

haha:D

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

mena min farbrors fru :D...oj..hehe

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Overkill
Off topic:
Är hon lebb?

Jag kände på en polares RAZR idag och den känns lite b på något sätt. Det är enbart tunnheten och till viss del designen jag gillar, inget annat...

Tänkte samma sak, om både Razr och fastern
Men jag tänkte på det att SE har väl inte sakt någon release datum för K750i, så gå inte och ställ in dig på juni (har för mig att någon sagt att den lär släppas till juni)... Fick höra om S700 i typ februari förra året och tänkte den ska jag tame fan ha, sen kom den i typ oktober och då var jag less på att vänta... Så gå som sagt inte och ställ in på något speciellt datum, men visst kan den släppas i juni

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Tänkte samma sak, om både Razr och fastern
Men jag tänkte på det att SE har väl inte sakt någon release datum för K750i, så gå inte och ställ in dig på juni (har för mig att någon sagt att den lär släppas till juni)... Fick höra om S700 i typ februari förra året och tänkte den ska jag tame fan ha, sen kom den i typ oktober och då var jag less på att vänta... Så gå som sagt inte och ställ in på något speciellt datum, men visst kan den släppas i juni

Farsan som jobbar på SE i malmö säger sent April men han är inte säker.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Farsan som jobbar på SE i malmö säger sent April men han är inte säker.

Det låter troligt, det är ungefär det datum jag hade gissat på. Jag hoppas på början av april men räknar med slutet av juni och gissar på april-maj.
De säger säkert andra kvartalet i år även om det är planerat till redan i april, bara för att ha lite marginal ifall det blir försenat av någon anledning.

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem

man ska aldrig vara säker, SE var tävrsäkra när de först nämde ett adtum på P800. men det visade sig vara ödesdigert, det slutade med att den kom ut typ över ett halvår senare än vad de först väntade sig. nu är i och för sig inte K750i en lika tekniskt avancerad produkt, men ändå.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Har en polare som jobbar på SE och står o stryktestar mobilerna, tappar dom i marken i olika vinklar, låter ruggit kul.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skee^
Har en polare som jobbar på SE och står o stryktestar mobilerna, tappar dom i marken i olika vinklar, låter ruggit kul.

Bara han inte tar med sig jobbet hem och slänger sin egen nalle i backen av misstag, så är det ju lugnt

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem

hittat en sida med rätt mycket moddar till motorolan, ska se om ja vågar mig på några

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Får låna tråden lite; är det någon som vet om det finns bilder någonstans på nätet tagna med en K750i?

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

har nu fixat lite med min Razor V3 så att mobilen sparar sms på minnet, ändrat tema, fixat så att flera nummer ligger under samma namn osv.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
har nu fixat lite med min Razor V3 så att mobilen sparar sms på minnet, ändrat tema, fixat så att flera nummer ligger under samma namn osv.

Det går alltså att ändra! Då blev den ju helt klart intressant igen!
Hur gjorde du?

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Medlem

först läste jag massor denna tråd: http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=588069

sen gick ja in här http://www.motomodders.net/ o läste igenom en massa o laddade hem saker.

har bytt ett tema, har ändrat en massa annat. dock inte uppdaterat ännu, vet inte om ja vågar :D:D

ska sägas att ja inte testat rent praktiskt om sms modden funkat ännu, men utgår från det om killarna skriver det, o då alla andra moddar syns så borde det vara så. lite svårt att skicka massa sms till sig själv, vet ju inte heller hur många sms mitt sim skulle rymma. men 14 medelanden fyller inte många % på minnesmätaren.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
först läste jag massor denna tråd: http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=588069

sen gick ja in här http://www.motomodders.net/ o läste igenom en massa o laddade hem saker.

har bytt ett tema, har ändrat en massa annat. dock inte uppdaterat ännu, vet inte om ja vågar :D:D

ska sägas att ja inte testat rent praktiskt om sms modden funkat ännu, men utgår från det om killarna skriver det, o då alla andra moddar syns så borde det vara så. lite svårt att skicka massa sms till sig själv, vet ju inte heller hur många sms mitt sim skulle rymma. men 14 medelanden fyller inte många % på minnesmätaren.

Mitt sim rymmer 100 sms... Så 14% om den lagrar på simkortet (svår matte)