Kotor2 slutet *spoiler*

Permalänk
Medlem

Kotor2 slutet *spoiler*

detta var mitt inlägg som jag tänkte skriva i kotor tråden men kom på att det var dumt för det kan spoila en del, ifall någon moderator inte gillar de så bara lås på.

to the topic:
Är det bara jag som tycker att slutet var dåligt? menar... de slutar ju bara... sådär... helt sådär.. fast iofs kommer det nog en uppföljare, vad tror ni? vad har ni för tankar om slutet? gillade ni det?
diskutera på.

somsagt jag tyckte det var dåligt, fattade inte redigt det :S man fick välja mellan nåra alternativ, sen åkte man iväg från planeten. :/ jag o min polare som klarat det är besvikna iaf :/

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Som det står i den andra tråden så stressade Lucasart fram spelet för att få det klart till julshoppingen, och utvecklarna fick inte tid att göra det som de ville. Det planerade slutet, som det finns länkat till en forumpost om, var mycket bättre.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Så länge det kommer uppföljare (vilket det gör.. 6 st spel är planerade enligt vad jag har hört). Så är jag nöjd :). De fixar säkert till det :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Så länge det kommer uppföljare (vilket det gör.. 6 st spel är planerade enligt vad jag har hört). Så är jag nöjd :). De fixar säkert till det :).

ja det hoppas jag dom gör för jag är fast i spelen! dom är ju så underbart bra

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Vilken jävla spoiler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Vilken jävla spoiler

folk kanske inte vill veta av att slutet är ett av dom sämsta i spelhistorien? till och med tetris hade bättre slut!

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelet, men kan någon berätta slutet! Vill ha spolier.

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Vilken jävla spoiler

Läs inte tråden då, det stod ju fan spoiler i tråd-namnet

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pylver
Läs inte tråden då, det stod ju fan spoiler i tråd-namnet

Tror han var ironisk då trådskaparen knappt nämner nånting om vad som händer i slutet. Det enda som nämns är att nån åker ifrån nån planet.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
till och med tetris hade bättre slut!

Hur slutar tetris?

Visa signatur

[rDe]
Namow/Namok/ioiny - Chimaera - Rip
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Som det står i den andra tråden så stressade Lucasart fram spelet för att få det klart till julshoppingen, och utvecklarna fick inte tid att göra det som de ville. Det planerade slutet, som det finns länkat till en forumpost om, var mycket bättre.

Har du någon länk till den forumposten?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jarefjäll
Hur slutar tetris?

Castor kommer med kedjan och ett hänglås runt datorn.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred
Jag har inte spelet, men kan någon berätta slutet! Vill ha spolier.

Som ond: Man dödar Kreia. Punkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Som ond: Man dödar Kreia. Punkt.

så klarade jag det som god också... kanske tog nått fel val i slutet eller något då, i dunno

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
folk kanske inte vill veta av att slutet är ett av dom sämsta i spelhistorien? till och med tetris hade bättre slut!

hahahahahahahahahahahahahaaaaa!

Visa signatur

"hey litsen!"

Permalänk
Medlem

Slutet var äckligt dåligt. De kunde väl åtminståne slängt ihop en film som i ettan där man ser hur det blir, istället får man prata med kreia och se vad den kärringen har att säga och försöka föreställa sig.

Idioter på Lucasarts som inte låter Obsidian göra klart spelet. Hela spelet är fullt av saker som skulle ha varit med i det riktiga spelet men som inte används här.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Öppna dialog.tlk (tror jag den heter) och läs hur det riktiga slutet skulle vara.

Alla skulle ha en roll att spela, istället för som det är nu då man drar omkring på de där wannabe-jedisarna hela spelet och sedan stannar dom på skeppet och spelar patiens... =/

HK-50 fabriken får du inte missa heller. Klart den bästa banan i hela spelet och dom skrotar den...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Som det står i den andra tråden så stressade Lucasart fram spelet för att få det klart till julshoppingen, och utvecklarna fick inte tid att göra det som de ville. Det planerade slutet, som det finns länkat till en forumpost om, var mycket bättre.

finns det någon länk?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Ja, någonstans i den andra tråden.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Jag trodde darth nilahas eller vad gubben med masken heter, skulle vara lite svårare än att bara gå och hugga ner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Ja, någonstans i den andra tråden.

FInns det någon länk till den tråden?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |