Permalänk
Medlem

Jävla kräk!!!

Jag ber om ursäkt för mitt språk men FAN TA ALLA FUSKANDE KRÄK!

Snacka om att kunna förstöra för andra!!! Här köper man ett spel och går ut och spelar men vad händer? Jo, någon jävla looser sitter där med wallhack, aimbot och fan vet vad och bara förstör för seriösa människor! Å inte F.. hjälper det att byta server för nog kan man ge sig F.. på att det sitter en annan jäv... pissluktande liten skit med samma cheat där! Helve också!!!

Så...nu har jag fått skälla av mig! Gôtt!

Permalänk
Avstängd

vilket spel?

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem

CS antagligen ?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

There there, det är bara ett spel

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk

Re: Jävla kräk!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av michwen
Jag ber om ursäkt för mitt språk men FAN TA ALLA FUSKANDE KRÄK!

Snacka om att kunna förstöra för andra!!! Här köper man ett spel och går ut och spelar men vad händer? Jo, någon jävla looser sitter där med wallhack, aimbot och fan vet vad och bara förstör för seriösa människor! Å inte F.. hjälper det att byta server för nog kan man ge sig F.. på att det sitter en annan jäv... pissluktande liten skit med samma cheat där! Helve också!!!

Så...nu har jag fått skälla av mig! Gôtt!

mjo visst suger det allt men men, Välkommen till kånter-strajk.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Spela på servrar som håller fuskare borta?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Sluta spela kånter-strajk!

Permalänk
Avstängd

Sluta spela på publicservrar och sluta spela mot 13åriga jonte & joel.

Visa signatur

Att kalla en moderator för nazist var en mindre intelligent sak jag gjort

Permalänk
Medlem

Men ofta man blir så där. Det är väl bara att byta server!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Man får vara beredd på att det finns många fuskande "kräk" aka "lamers" på public servrar. Lirar man klanmatcher på anticheat-servrar så råkar man sällan ut för folk som fuskar. (Nu snackar jag HL2DM, antar att du snackar CS 1.6)

Permalänk
Medlem

Den absolut enklaste lösningen har redan nämnts flera gånger, ta bort spelet alternatvit byt till en annan hl-mod. Om du nu har köpt hl så kan jag rekommendera DoD som enligt mig är mer seriöst (ingen flamening om mina åsikter tack) och mycekt roligare då man ofta MÅSTE hjälpa varann ta ut den där sabla MG42:an etc.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd Låst*

Topic m.m.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X