Problem, Norton som vanligt

Permalänk
Medlem

Problem, Norton som vanligt

Mitt Norton kunde helt plötsligt inte uppdatera, så jag avinstallerade och installerade om. Nu har jag hållt på i fan en helvtimme, timme men nu kan man inte söka efter virus.

Blir så förbannad, har ju en prenumeration på 3 år också. Vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem

Skriva om frågan

Visa signatur

Thunderbird 1400mhz | Abit kr7A-RAID | 512mb PC2700 | 9700pro med Zalman ZM80C-HP

Permalänk

Testa ring deras support

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Avstängd

Gnälla som en idiot och inse att det inte är lönt, sen installera Avast.. Kanske kan sälja på blocket??

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

Provar att installera om en gång till, funkar det inte då¨vet jag inte vad jag gör.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WetWilly
www.clamwin.net

Är denna produkt bra eller dålig?
Mm,känner inte igen detta märke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Är denna produkt bra eller dålig?
Mm,känner inte igen detta märke

Det är baserat på en Open Source AV till virus som heter ClamAV. Funkar helt okej åtminstone under Linux, och det är ju gratis så man har inte så mycket att förlora.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem

Norton? Hehe det säger väl allt...Det är ju som att fråga efter problem

Om jag var du skulle jag välja VAD SOM HELST utom just Norton.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0nsl
Norton? Hehe det säger väl allt...Det är ju som att fråga efter problem

Om jag var du skulle jag välja VAD SOM HELST utom just Norton.

-k0nsl

Lite onödigt tråd.

Tja,det är ju det han vill.Att bli av med Norton.

Permalänk

Norton har funkat bra för mig väldigt länge..

Permalänk
Medlem

Har avinstallerat och installerat om igen. Men inte fan funkar det! Nu kan jag inte söka eftr virus på dator, får hoppas att den söker automatiskt och upptäcker ändå.

FAN!!!

Permalänk
Medlem

Släng norton, dra en lott mellan nod32 och kaspersky, installera det programet som det blir, klart.

Permalänk
Medlem

"Homosexuell, vagina Norton som vanligt"

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Jag hoppar in i tråden och gnäller jag med. Varför låses inte en sådan här tråd? Eller varför fixar ingen moderator till ämnesrubriken?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Gnälla som en idiot och inse att det inte är lönt, sen installera Avast.. Kanske kan sälja på blocket??

Visst sprid att avast är bra... alla pratade om det så jag körde in det på frugans dator... & så fick hon in en massa (nja massa & massa..5st) trojaner... som först upptäcktes efter att jag kört in norton igen.

Hasta LaVista Avast.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Tyckte norton funkade bra under den tiden jag körde d, dock blev ju datorn seg, men d va den enda nackdelen jag kännt av.
Kör nod32 nu, o jag kan faktiskt inte förstå vad som ska va så bra me d... Blir byte av virus-skydd snart igen antar jag

Permalänk
Hedersmedlem

Ämne redigerat. tvätta munnen.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion